مرغ بازار را غافلگیر کرد /قیمت مرغ کیلویی ۷۴۰۰ !

مرغ بازار را غافلگیر کرد /قیمت مرغ کیلویی ۷۴۰۰ !
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به ۷۴۰۰ تومان در بازار خبر داد و گفت: مردم از مرغ‌های منجمد موجود در بازار به دلیل کیفیت پایین آنها استقبال نمی‌کنند.
مهدی یوسف خانی از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و اظهارداشت: نرخ این کالا با ۸۰۰ تومان افزایش نسبت به دو روز قبل به ۷۴۰۰ تومان رسیده است.
وی با بیان اینکه قیمت مرغ از این میزان بالاتر نخواهد رفت، گفت: وضعیت قیمت‌ها تا روز شنبه به همین شکل خواهد بود و از روز یکشنبه به بعد نیز با کاهش نرخ‌ها مواجه خواهیم بود.
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره توزیع مرغ منجمد در بازار افزود: اگر هم چنین مرغی در بازار توزیع شود، متعلق به شرکت پشتیبانی امور دام است که چون تاریخ انقضای آنها کم است و معمولا یک ماه بیشتر فرصت ندارند، مورد استقبال قرار نمی گیرند، چراکه کیفیت پایینی دارند.
 
نظرات شما
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۵/۰۳/۳۰

    آخه چه حرفی است که قیمت مرغ بازار را غافل گیر کرد؟؟؟ مگر نه اینکه قیمت پایه مرغ حدود 7000 تومان است.آلان هم قیمت مینگین مرغ هنوز کمتر از 7000 تومان است، پس کجاش غافل گیر شدید؟ نکنه از بس که قیمت مرغ را با ضرر مرغداران نابوده شده یا در حال نابودی پایین مصرف کردید، حالا بدعادت شدید؟؟؟؟؟؟؟
    واقعا کمی وجدان و انسانیت چاشنی کاراها باشه، گمان نمی کنم کسی ضرر کنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com