مرغ با ارزانی به استقبال عید می‌رود

مرغ با ارزانی به استقبال عید می‌رود
یوسفی با بیان اینکه بهای این محصول در آستانه شب عید افزایش نمی‌یابد، گفت: در حال‌حاضر قیمت هرکیلو مرغ در میادین عمده‌فروشی 6250تومان است.
محمد یوسفی با بیان این مطلب که هم‌اکنون مرغ بسیار ارزان است ، افزود: مرغ‌داران از این وضعیت ناراضی بوده و درحال زیان‌دهی هستند.
وی اضافه کرد: بهای مرغ نسبت به یک ماه و نیم گذشته نزدیک به پنج درصد کاهش یافته است.
یوسفی ادامه داد: از سوی دیگر قیمت تمام شده مرغ به دلیل افزایش 20 درصدی بهای نهاده‌های دامی طی سه ماه گذشته ، نزدیک به 15 درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه بهای نهاده‌های دامی طی دو سه روز اخیر مجددا 4 درصد بالا رفته است، گفت: در حال حاضر قیمت ذرت و سویا تحویل بنادر به ترتیب 960 و 1900 تومان است.
یوسفی با بیان اینکه قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده درب مرغ‌داری حدود 4900 تومان است، ادامه داد: این درحالی است که هر کیلو مرغ زنده به قیمت 4400تومان به دست مصرف کننده می رسد.
به گفته وی در حال‌حاضر قیمت هرکیلو  مرغ در میادین عمده‌فروشی 6250تومان است.

( I.T.P : این مرغ که خودش به استقبال عید نمی ره که - ارزونی و راحتی خرید مردم فقط به قیمت زحمت و رنج مرغداران است، وظیفه تهیه مرغ ارزان برای مردم به عهده دولت و مسئولین می باشد نه به عهده مرغدار، وقتی مرغدار راضی به این کار نیست و با ضرر به تولید خود ادامه میده، آیا این شعار و این افتخارات، دور از انصاف نیست ؟ )
 
نظرات شما
  •  

    علی روحی گفت : ۹۲/۱۲/۲۷

    باسلام-بااین قیمت ارزان مرغ که کمترازقیمت تمام شده است ما مرغدارانراضی نبوده واین مرغ برای مصرف کننده حرام است چون قیمت دست ما نیست وما ضررمیکنیم

    پاسخ...
  •  

    محمد ایراندوت گفت : ۹۲/۱۲/۲۷

    درود بر ITP که لااقل به فکر مرغدار ها هست ای کاش بیشتر از این به فکر مرغدارها باشه و صدای مرغدارهای مظلوم رو به گوش نا شنوای مسئولین برسونه آخه شما به نوعی رسانه محسوب میشین،درسته؟موفق باشید و سال خوبی هم داشته باشین*

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com