مردم نگران کمبود مرغ و تخم مرغ در قم نباشند

مردم نگران کمبود مرغ و تخم مرغ در قم نباشند
حسین علی بیگی در قم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جوجه‌ریزی در واحدهای مرغ گوشتی و تخم‌گذار بر اساس نیاز استان انجام گرفته و نگرانی در خصوص کمبود مرغ و تخم‌مرغ‌ برای شب عید در قم وجود ندارد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 35 هزار و 200 تن گوشت مرغ در استان قم تولید شده است خاطر نشان کرد: 66 درصد از این میزان تولید مورد نیاز استان قم است و 34 درصد مازاد بر نیاز استان بوده و به شهرهای دیگر صادر می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قم تصریح کرد: سرانه مصرف گوشت مرغ در استان قم 21 کیلوگرم برای هر نفر است.
علی بیگی در ادامه با اشاره به اینکه 56 هزار و 528 تن تخم‌مرغ در استان قم تولید شده است، بیان داشت: از این میزان تولید 19 درصد مورد نیاز استان قم بوده و 81 درصد مازاد بر نیاز استان است.
وی سرانه مصرف تخم‌مرغ‌ برای هر نفر در قم را 10 کیلوگرم در سال عنوان کرد.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۲/۰۳

    آقای معاون بهبود تولیدات دامی ! شما مدیران بهبود تولیدات دامی که البته بهبودی در کار نیست ! چرا فقط در حد اعداد و ارقام به مردم اطلاع رسانی میکنید ؟!!! آیا شده تا کنون به مردم بدبخت بی زبان اعلام کنید فلان مرغداری به علت عدم تولید گوشت مرغ کیفی تعطسل شد یا جریمه شد یا تنبیه شد ؟!!! کلا چرا به کیفیت کوچکترین اهمیتی نمیدهید ؟!!! البته تقصیر شما نیست و شما معاونین محترم بهبود تولیدات ! کارهمیشگی تان است که فقط در حد اعداد و ارقام آمار میدهید ! فکر میکنم اگر نام سمت شما عزیزان را معاونت امار تولید میگذاشتند خیلی بهتر بود . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com