مردم با خیال راحت مرغ مصرف کنند

مردم با خیال راحت مرغ مصرف کنند
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به اخبار منتشره درباره عدم ذبح اسلامی بیست درصد از طیور گفت: مردم با خیال راحت شیر و مرغ مصرف کنند.
مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت در حاشیه نشست هیئت دولت در واکنش به اظهارات یکی از کارشناسان که 20 درصد از مرغ های عرضه شده در بازار ایران را قبل از ذبح مرده اعلام کرده بود، گفت: نظارت کامل بر ذبح و سلامت مرغ های عرضه شده در بازار انجام می شود.
وزیر بهداشت تاکید کرد: نظرات اعلام شده در این باره کاملا شخصی بوده و نظر وزارت بهداشت نیست.
دستجردی در پاسخ به سئوالی در خصوص عرضه محصولات غیرحلال در بازار ایران خاطرنشان ساخت: هیچ ماده غیرحلالی به وسیله وزارت بهداشت مجوز ورود دریافت نمی کند.

 
کلمات کلیدی مرغ مصرف مرغ
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۱۵

    سرکار خانم وزیر حرف شما حجت ، ولی آیا به برخی از اشخاصی که به رویه نا صحیح کسب درآمد میکنند هم شما میتوانید اعتماد داشته باشید ؟!!! متاسفانه به عینه رویت شده که برخی از کارشناسان سازمانها که برای بازرسی میروند باکمال تاسف مب(؟) میگیرند و عملکردخلاف تولیدی و یا واحد خدماتی را نادیده میگیرند . و شما و دیگر تائید کنندگان این نوع موضوعات هم با اطمینان به فقط حرف آنها موضوع را به ملت ازهمه جا بی خبر اعلام میفرمائید . ولی باید بعرض برسانم تا این حد هم خوش خیال نباشید و به شیادی هائی که در زمینه های علی الخصوص مواد پروتئینی صورت میگیرد بیشتر دقت نمائید تا ملت بدبخت دچار آسیب نشوند . انشاالله

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com