محدودیتی در خرید وجود ندارد

محدودیتی در خرید وجود ندارد
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام‌، حمایت از تولیدات داخلی را از جمله اولویت‌های اصلی وزارت بازرگانی عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق این مهم خرید تضمینی مرغ در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و تاکنون بیش از 7 هزار تن مرغ مازاد از مرغداران خریداری شده است.
صدرا... دولت طرح خرید تضمینی مرغ مازاد را مورد توجه قرار داد و افزود: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ مازاد با قیمت 2900 تومان از مرغداران خریداری می‌شود.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه محدودیتی در زمان و میزان خرید این محصول وجود ندارد، از خرید بیش از 7 هزار تن مرغ مازاد از مرغداران خبر داد و افزود: مادامی که مازاد عرضه نسبت به تقاضا در بازار وجود داشته باشد و یا اینکه قیمت کف بازار پایین باشد، خرید تضمینی را انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به ذخایر موجود و وضعیت مناسب تولید، فضای بازار در یک شرایط مطلوبی به سر می‌برد و هیچ نگرانی در خصوص تامین کالا وجود ندارد‌. 
 
نظرات شما
  •  

    تقی-مرغدار گفت : ۹۰/۰۴/۰۶

    سلام خرید زیر قیمت تمام شده خرید تضمینی نیست بلکه ورشکست کردن تضمینی تولید کننده می باشد که شرکت پشتیبانی در برنامه کاری خود دارد تا مرغداران ترکیه وبرزیل به نوای برسند چون قرابت فرهنگی داریم صد رحمت به دلال های بی مروت که حداقل درشرایط بحران از دپو مرغ جلو گیری میکند
    ذخایر استراتژیک ذرت سویا هم به داد مرغدار نرسید ازآقایان کارشناس هم تقاضا دارم یک دور مرغ پرورش کننده بعد ببینند با کدام معادله علمی می توان تولید کرد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com