مجوز ۷۰۰ میلیاردی واردات نهاده دامی

مجوز ۷۰۰ میلیاردی واردات نهاده دامی
عضو کمیسیون کشاورزی از بررسی مشکل ارز واردت نهاده در مجلس با حضور نمایندگان بانک مرکزی و شرکت بازرگانی دولتی خبر داد و گفت: حجتی وزیر جهاد کشاورزی مجوز ۷۰۰میلیارد تومانی واردات نهاده را گرفت.
ناصر صالحی نسب با اشاره به سخنان رییس‌جمهور مبنی بر حل مشکلات بخش کشاورزی تا پایان سال، گفت: یکی از مباحثی که در مسئله کشاورزی مطرح است، مربوط به اختصاص یارانه به این بخش می‌شود.
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه رویکرد دولت نسبت به بخش کشاورزی مثبت است، افزود: هم‌اکنون یکی از دغدغه‌های دولت مربوط به تامین نهاده‌های کشاورزی و نهاده‌های دامی است که البته در همین راستا، کمیسیون کشاورزی با دعوت از نماینده بانک مرکزی و نمایندگان شرکت بازرگانی دولتی قول حل مشکلات مربوط به این حوزه را گرفت.
وی با اشاره به اظهارات حجتی مبنی بر اینکه اجازه واردات نهاده‌ها را با 700 میلیارد تومان گرفته است، اظهار داشت: در این راستا مسوولان ذیربط برنامه‌هایی را تدوین کرده‌اندکه در هفته‌های آتی در مجلس ارائه خواهد شد .
صالحی‌نسب تصریح کرد: وزیر حساسیت زیادی نسبت به اینکه نهاده‌ها در موعد مقرر به کشور برسند، دارد و اینکه  تولیدکننده و بهره‌بردار نیز احساس کمبود نکند .
وی با اشاره به بحث پرداخت یارانه به بخش کشاورزی افزود: این مسئله که قیمت نهاده‌ها 3 تا 4 برابر افزایش یابد و تولیدات با همان منوال سابق ادامه یابد، هیچ‌گونه توجیه اقتصادی برای کشاورزی ندارد.
عضو هیات رییسه کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: از این رو برای ساماندهی این بخش، بهتر است دولت کانال یارانه را به بخش کشاورزی همراه با اصلاحات، متصل کند.

 
کلمات کلیدی مجوز واردات نهاده
نظرات شما
  •  

    مصطفی گفت : ۹۲/۰۷/۱۴

    سلام خدمت دوستان و (!).
    با این اتفاقی که در بحث قیمت گذاری و تأمین نهاده ها افتاده دو تا کار اساسی برا نابود سازی انجام شده ، یکی بلاتکلیفی است که باعث میشه اقساط بانک هم به تولید کننده فشار بیاره و دوم نصف کردن توان تولید تولید کننده با توجه به میزان سرمایه در گردش .با همین دو کار مسئولین محترم میتونن تمام تولید کننده های مرغ کشور رو نابود کنن و اگر دیدند هنوز عده ای مقاومت میکنند ، قیمت مرغ رو توی بازار به اسم حمایت از مصرف کننده و سود دلالی مسئولین پایین

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com