معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان
مجوز صادرات دام سبک و سنگین از اصفهان صادر شد

مجوز صادرات دام سبک و سنگین از اصفهان صادر شد
معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: فراوانی گوشت قرمز در بازار منجر شد تا مجوز صادرات بره و گوساله نر را دریافت و این امر را دنبال کنیم.

حسین ایراندوست با اشاره به اینکه وضعیت جوجه ریزی در استان اصفهان در وضعیت خوب و قابل قبول است، اظهار داشت: از نظر عرضه مرغ نیز علاوه بر کشتارگاه‌های استان اصفهان در استان‌های البرز و تهران و استان‌های مجاور نیز عرضه صورت می‌گیرد.

وی همچنین به وجود ۱۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد در استان اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: به همه شهرستان‌ها هم اعلام کردیم که نیاز خود را در این زمینه اعلام کنند تا مرغ منجمد در اختیار آنها قرار گیرد.

کمبودی در بازار مرغ نداریم

معاون بهبود تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه به لحاظ فراوانی در زمینه گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، تصریح کرد: در زمینه فراوانی نهاده‌های دام و طیور نیز مشکلی وجود ندارد و دامداران نیاز خود در این زمینه را از سامانه بازارگاه تأمین می‌کنند.

وی اضافه کرد: مرغداران هم می‌توانند به صورت نقدی و هم اعتباری نهاده‌ها را خریداری کنند و از سوی دیگر باید یادآور شوم که نهاده‌ها به موقع در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد.

قیمت مصوب مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است

ایراندوست با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ در استان اصفهان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان تومان اعلام شده است، ابراز داشت: قیمت مرغ زنده نیز ۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی افزود: ناظرانی از بازرسی اصناف و جهاد کشاورزی بر روند توزیع و قیمت مرغ در سطح استان اصفهان نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

معاون بهبود تولیدات دام و طیور استان اصفهان با اشاره به وضعیت گوشت قرمز در استان اصفهان نیز گفت: در زمینه گوشت قرمز نیز در هر دو نوع دام سبک و سنگین با فراوانی رو به رو هستیم.

وی افزود: در صدد دریافت مجوز برای شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید دام هستیم؛ همچنین مجوز صادرات دام سبک و سنگین را صادر کرده‌ایم که در صورت تأیید اهلیت صادرات دام را انجام دهیم.

ایراندوست گفت: صادرات بره نر و گوساله نر را در دستور کار داریم و مجوزهای لازم را در این زمینه دریافت کرده‌ایم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com