مجوز ایجاد 25 واحد تولید خوراک دام و طیور در استان مرکزی صادر شد

مجوز ایجاد 25 واحد تولید خوراک دام و طیور در استان مرکزی صادر شد

استاندار مرکزی گفت: مجوز 25 واحد تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت تولید 300 هزار تن در سال در استان مرکزی صادر شد.
عبدالله سهرابی پیش از ظهر امروز در بازدید از صنایع فعال بخش کشاورزی استان مرکزی با اشاره به اینکه این واحدها در بخش های مختلف پشتیبانی حوزه کشاورزی به زودی شروع به فعالیت خواهند کرد، افزود: در حال حاضر هزار و 800 کارگاه و کارخانه فعال در استان وجود دارد که از این میزان 400 واحد در بخش کشاورزی فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: از تعداد 400 واحد در بخش کشاورزی حدود 100 واحد به صنایع بسته بندی و سردخانه ای در استان اختصاص دارد که با توجه به حجم بالای تولید در بخش کشاورزی باید صنایع بسته بندی و سردخانه ای توسعه یابد.
سهرابی با اشاره به اینکه 13 واحد با ظرفیت تولید سالانه 280 هزار تن در استان فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد در حال حاضر چهار واحد تولید خوراک دام و طیور با 135 هزار تن ظرفیت، شش واحد مکمل دام و طیور با ظرفیت 120 هزار تن و سه واحد منوکلسیم فسفات با ظرفیت 205 هزار تن در استان فعال است.
وی اضافه کرد: استان مرکزی با بیش از 40 درصد جمعیت کشاورزی بیش از 97 هزار بهره بردار در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
سهرابی با بیان اینکه پنج درصد نیاز کشاورزی کشور در استان مرکزی تولید می شود، افزود: این امر پشتوانه خوبی برای کشاورزان است که با دریافت تسهیلات، یارانه ها و وام در بخش های مختلف کشاورزی مشکلات این بخش به حداقل خواهد رسید.

 
کلمات کلیدی ذرت کنجاله مجوز
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com