ماهنامه I.T.P بر روی دکه های روزنامه فروشی رفت

ماهنامه I.T.P بر روی دکه های روزنامه فروشی رفت

I.T.P: ماهنامه I.T.P پس از یکسال فعالیت و بررسی نقاط ضعف و بستر سازی مناسب، جهت دفاع از صنعت مرغدای و روشن شدن اذهان عمومی در تاریخ 26 / 08 / 1387 بر روی دکه های روزنامه فروشی رفت.
این پروژه در فاز نخست خود می باشد که بدون شک با ارائه پیشنهادات از سوی خوانندگان محترم و کارشناسان به رفع نقوص خود خواهد پرداخت.قابل ذکر است در فاز نخست ماهنامه فوق تنها در دکه های روزنامه فروشی تهران در محدوده خیابان توحید، خیابان اسکندری، خیابان جمهوری، خیابان دکتر قریب و خیابان طالقانی توزیع شده است.
واحد مشترکین ماهنامه I.T.P ، در پی توزیع در دکه های مطرح و فعال در حوزه صنعت مرغداری در حال توسعه کشوری بوده و توزیع استانی خود را به زودی و در دوره های بعدی و طبق برنامه انجام خواهد داد.
عمده ترین دلیل توزیع یک ماهنامه تخصصی بر روی دکه های رزونامه فروشی، آشنایی مخاطبین و خوانندگان عمومی و مصرف کننده محصولات مرغداری از مشکلات موجود در صنعت مرغدای ایران و علتهای منطقی نوسانات قیمت این محصولات و جلوگیری از سو استفاده سودجویان و بالا بردن آگاهی مصرف کنندگان می باشد که امیدواریم در این هدف مشترک بین موسسه خبری I.T.P و معاونت امور دام شاهد هم فکری متولیان عزیز در هر چه پربار تر کردن این تفکر باشیم.

 
کلمات کلیدی i.t.p
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com