مانع صنعت مرغ اعلام شد؛ «دولت»

مانع صنعت مرغ اعلام شد؛ «دولت»
دبیر انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ گفت: تولیدکنندگان مرغ گوشتی، دولت را مانع این صنعت می دانند و اگر گوشت مرغ از شمول قیمت گذاری دولت خارج شود بازار خود به خود تنظیم خواهد شد.
علی صابری دبیر انجمن ملی شرکت های زنجیره ای تولید گوشت مرغ گفت: صنعت طیور کشور با مشکلات فراوان روبرو و این موجب شده است قیمت واقعی تولید هر کیلو گوشت مرغ حدود 10 هزار تومان باشد.
وی افزود: اکنون مرغداران برای هر کیلو مرغ دو هزار تا دو هزار و 500 تومان از اصل هزینه ضرر می دهند.
صابری با بیان اینکه تولیدکنندگان معمولاً با دولت درباره قیمت به تفاهم نمی رسند گفت: اگر اکنون در قیمت عوامل تولید تغییری ایجاد شود در یک هفته باید برای قیمت جدید گوشت مرغ تصمیم گیری شود اما این موضوع با فرآیندهایی که در سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده وجود دارد پس از شش ماه تعیین و اعلام می شود که اثربخشی خود را ندارد.
وی افزود: با وجود 27 هزار مرغداری و تولید حدود یک میلیارد و 300 میلیون جوجه در سال و پراکندگی مرغداری ها در کشور دولت چرا از دغدغه قیمت گذاری رها نمی شود و بر قیمت گذاری این محصول اصرار دارد؟!
صابری گفت: تولیدکنندگان مرغ گوشتی، دولت را مانع این صنعت می دانند و اگر گوشت مرغ از شمول قیمت گذاری دولت خارج شود بازار خود به خود تنظیم خواهد شد.
 
نظرات شما
  •  

    بهروز گفت : ۹۷/۰۳/۰۹

    من این جلسه رو که شب سه شنبه از شبکه دو خبر درساعت 10.5 شب بود دیدیم .آخه پشتیبانی صورت مساله رو قبول نداره که قیمت تمام شده مرغ گرانتر شده وهمواره با حاشیه سازی بحث رو منحرف می کنه در یک جایی میگه روزانه1000 تن مرغرجمع می کنیم از بازار ودر جایی دیگه میگه مرغ 6200 می ریزیم توی بازار واسه حمایت از مصرف کننده .مرغداران با اعتصاب عدم جوجه ریزی به جواب میرسند باید حداقل 20 روز دیگه جوجه نریخت وضع مملکت خودش روشن خواهد شد.یعنی توی این 20 روز جوجه بره توی چاه معدوم بشه نه اینکه مفت بره توی سالن

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com