لزوم پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان گوشت مرغ در گیلان

لزوم پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان گوشت مرغ در گیلان
استاندار گیلان : همه دستگاه‌های مربوط باید کمک کنند تا با رونق تولید ، اشتغالزایی در استان توسعه یابد.

اسدالله عباسی امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی سپیدرود رشت ، با اشاره به سهم ۱۰ درصدی گیلان در تولید مرغ، دام و طیور کشور گفت : در حال حاضر، روزانه حدود ۵۵۰ تن مرغ در گیلان تولید می‌شود که نزدیک به ۲۵۰ تن در گیلان، توزیع و بقیه به استان‌های تهران و البرز صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه باید همه مراحل تولید از جوجه کشی تا کشتار در گیلان انجام شده و موانع این کار برطرف شود، افزود : خوراک مرغ هم باید در استان تهیه و تولید شود و البته عزم خوبی برای افزایش ظرفیت تولید این مواد در استان وجود دارد.

لزوم پشتیبانی بیشتر از تولیدکنندگان گوشت مرغ در گیلاناستاندار گیلان بر لزوم بهره‌گیری حداکثری از همه امکانات موجود برای افزایش تولید مرغ تاکید کرد و گفت: باتوجه به سیاست‌های دولت مبنی بر اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی ، باید تلاش کنیم تا با حمایت از تولیدکنندگان، قیمت جوجه‌های یک‌روزه و نرخ‌گذاری آن به ثبات برسد.

اسدالله عباسی با اشاره به اینکه در حال حاضر، مانعی در بخش تولید و عرضه مرغ نداریم، افزود : با اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان مرغ، آن‌ها را تشویق می‌کنیم، ظرفیت تولید را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان مرغ باید با حمایت دستگاه‌های متولی، به افزایش میزان تولید و رونق آن دلگرم باشند، گفت: با افزایش تولید، توسعه مرغداری‌ها و کشتارگاه‌ها، شاهد ارتقاء میزان اشتغال جوانان در استان خواهیم بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com