لزوم ایجاد صنایع جانبی پرورش مرغ و دام در بستک

لزوم ایجاد صنایع جانبی پرورش مرغ و دام در بستک
فرماندار بستک با بیان اینکه تولید دام و مرغ در این شهرستان از روند خوبی برخوردار شده است، بر لزوم راه‌اندازی صنایع جانبی با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر تاکید کرد.
محمد مشتاق‌زاده امروز در نشست کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان بستک، استفاده از ظرفیت و مزایای طرح توسعه بخش کشاورزی را در جهت توسعه شهرستان مورد تأکید قرار داد.
وی اظهار داشت: شهرستان بستک با داشتن ظرفیت‌های مناسب در بخش دام و طیور و سایر بخش‌های کشاورزی با استفاده از ظرفیت طرح توسعه می‌تواند حرکت رو به جلویی در این بخش داشته باشد.
فرماندار شهرستان بستک تصریح کرد: کارگروه توسعه شهرستان با استمرار و تلاش تمامی اعضا در پی استفاده از ظرفیت موجود است.
مشتاق‌زاده ادامه داد: فعالیت صنعت مرغداری شهرستان و همین طور سایر واحدهای تولیدات دامی فرصت خوبی را جهت راه اندازی واحدهای تکمیلی این بخش ایجاد کرده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر جذب اعتبارات تخصیصی و همراهی سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات مربوط به طرح‌های مصوب کارگروه بر اجرای طرح‌های بزرگ و کار آفرین این بخش تأکید کرد و از تمامی اعضا خواست تلاش خود را در این زمینه بیشتر کنند.
وی گفت: احداث واحدهای جدید تولیدی علاوه بر افزایش ظرفیت و ایجاد رقابت در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری مؤثر بوده و سبب ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهد شد.
مشتاق‌زاده در پایان سخنان خود با تشکر از تلاش اعضای کارگروه در اجرای طرح توسعه کشاورزی بر اهتمام دولت در تقویت بخش کشاورزی و توسعه ظرفیت‌های موجود به منظور تأمین محصولات مورد نیاز جامعه را، مورد تأکید قرار داد.
لازم به ذکر است شهرستان بستک به لحاظ انجام تعهدات موجود در طرح توسعه کشاورزی از جایگاه خوبی در استان برخوردار می باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com