لاین بابلکنار پولدار شد

لاین بابلکنار پولدار شد

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتباری معادل 15 میلیارد تومان برای اصلاح لاین بابلکنار در یک برنامه پنج ساله در نظر گرفته شده است.
سید نظام الدین سجادی، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام این مطلب اظهار داشت: تقویت لاین بابلکنار، یکی از برنامه های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است.
وی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده برای تقویت این لاین در دولت مصوب شده است.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی بر توسعه کیفی و کمی لاین بابلکنار تاکید کرد و گفت: این معاونت تلاش خواهد کرد امکانات لازم برای اصلاحات مورد نیاز در این مجموعه فراهم شود.
یاد آور می شود مجتمع پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین بابلکنار به عنوان تنها مرکز پرورش و اصلاح نژاد مرغ لاین در کشور بوده که در حال حاضر، زیر نظر شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی در حال فعالیت است. فرآیند تولید جوجه یکروزه از پرورش گله‌های لاین آغاز و با پرورش گله‌های اجداد و مادر ادامه می‌یابد.
در این مسیر یک طرفه، گله‌های لاین به عنوان تنها منبع ژنتیکی تجدید شونده و در راس هرم تولید و تامین جوجه در صنعت طیور کشور قرار گرفته و از طریق گله‌های اجداد و مادر تولیدی ضمن تاثیر مستقیم بر کیفیت جوجه‌های یکروزه مورد مصرف در واحدهای مرغداری، به عنوان نقطه شروع برای تمامی فعالیت ها در این صنعت محسوب می‌شود. گله های لاین یکی از ذخایر استراتژیک صنعت طیور کشور بوده و ایران از معدود نقاطی در جهان است که این تکنولوژی را در اختیار دارد.

 
کلمات کلیدی اعتبار تخصیص اعتبار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com