قیمت‌گذاری جدید محصولات لبنی

قیمت‌گذاری جدید محصولات لبنی
در حالی معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت چند روز پیش اعلام کرد که هیچ تغییری در قیمت شیرخام و لبنیات تا نیمه فروردین سال آینده رخ نخواهد داد که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از افزایش هفت درصدی قیمت 52 قلم فرآورده لبنی خبر داده است.
تغییر در قیمت شیرخام و محصولات لبنی طی چند ماه گذشته بارها خبرساز شده و فعالان صنایع لبنی و مسوولان دولتی هر بار اظهارنظرهایی متفاوتی را در این باره مطرح کرده‌اند. حسن رادمرد، معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت چندی پیش اعلام کرد که براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار هرگونه افزایش قیمت لبنیات تا نیمه فروردین سال 1392 ممنوع است.
همچنین علیرضا رفیعی، مدیرکل کالاهای مصرفی سازمان حمایت نیز این هفته افزایش هفت درصدی قیمت لبنیات را تکذیب کرد. وی همچنین خبر داد که آن دسته از 52 قلم لبنیات که افزایش قیمت داشته و کالاهای پرمصرف بوده و به صورت خودسرانه قیمت آنها در بازار افزایش یافت، هرچه سریع‌تر به قیمتهای قبلی بازگردند.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به تازگی اعلام کرده که 50 قلم فرآورده لبنی مجوز افزایش قیمت هفت درصدی را دریافت کرده‌اند. به گفته وی سازمان حمایت با پیشنهاد افزایش 17 درصدی قیمت این محصولات موافقت نکرد و به جای آن افزایش هفت درصدی مورد موافقت قرار گرفت.
با این اوصاف باید دید چه زمانی تناقض اظهارات مطرح شده درباره تعیین قیمت شیرخام و محصولات لبنی بین مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت پایان خواهد یافت. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com