قیمت‌ها به نفع تولیدکنندگان داخلی گوشت مرغ متعادل می‌شود

قیمت‌ها به نفع تولیدکنندگان داخلی گوشت مرغ متعادل می‌شود
ورود گوشت مرغ وارداتی به بازار سبب شده است که بسیاری از تولیدکنندگان داخلی، محصول خود را برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر با قیمت پایین تر از قیمت تمام شده به بازار عرضه کنند.
اما بعد از اعلام وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ممنوعیت واردات گوشت مرغ و مدیریت بازار، پیش بینی می شود قیمت ها در بازار به نفع تولیدکنندگان داخلی متعادل شود.
در همین ارتباط حسین مقدم نیا، مدیر اتحادیه سراسری مرغداران کشور از مازاد عرضه گوشت مرغ بر تقاضا خبر داد و گفت: بخشی از گوشت وارداتی که در بازار دیده می شود، پیش از این ذخیره شده بود.
وی در این باره گفته است: هم اکنون مازاد تولید داریم و تولیدکننده، گوشت مرغ را پایین تر از قیمت تمام شده در مرغداری ها می فروشد.
مدیر اتحادیه سراسری مرغداران کشور تأکید کرد: تولیدکنندگان امیدوارند بزودی قیمت ها به نفع آنها متعادل شود تا حداقل ضرر نکنند.
مقدم نیا گفت: با توجه به روند جوجه ریزی ها، درباره تنظیم بازار پایان سال و نوروز هیچ گونه نگرانی نداریم و قیمت نیز از ثبات لازم برخوردار خواهد شد.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۰۹/۲۷

    مدیراتحادیه شما دیگر چرا ، عملکرد خلاف وغیرحق واردات مرغ را میخواهید توجیه کنید ؟! تعادل کردن بازار با در فشارگذاشتن تولید کننده عملی میشود ؟! چرا از کارشناسان باسواد استفاده نمیکنید تا بازار با داشته های داخل کشور عزیزمان که کم هم نیست ، تعادل پیدا نکند ؟ (؟)

    پاسخ...
  •  

    ضرغامی مرغدار گفت : ۹۰/۰۹/۲۷

    دروغ ممنوع .
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد.
    در حال حاضر مرغداران ضرر می دهند ومسولین (؟)

    پاسخ...
  •  

    یزدانی گفت : ۹۰/۱۰/۰۲

    این خالی بندی ها دیگه قدیمی شده ... بابا یک (؟) جدید تر بگید

    پاسخ...
  •  

    مهندس درویشی گفت : ۹۰/۱۰/۰۴

    وقتی خود دولت رقیب مرغدار هستش دیگه چه انتظاری دارین دوستان؟ای بابا اونا میزارن ما سود کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۱۰/۰۵

    نگفتند که کی می شود . تازه نگفتند هم که با بالا رفتن متعادل می شود . ممکنه منظور همون شعار سود کمتر فروش بیشتر و فروش بیشتر سود بیشتر باشه ( یعنی هر چی ارزونتر بشه به نفع مرغدار میشه ) یا ممکنه در آینده ( مثلا 2 سال دیگه ) گرون بشه . تا امروز پنجم دی ماه که فقط 4 استان 2200 به بالا فروختند یعنی بقیه همه ضرر کردند و فقط 2 استان 2300 به بالا بودند و سود دهی داشتند همین . ولی مسولین این موضوع رو مشخص کنند که الان قیمتها به نفع این 2 استان تعدیل شده و قراره بقیه مثل اونا بشیم یا به نفع ما تعدیل شده و اون 2 استان هم قراره مثل ما بشن ؟ ممنون میشم توضیح بدید که الان کی داره نفع می کنه .
    (I.T.P : این نظر در ماهنامه شماره 19 I.T.P چاپ خواهد شد )

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com