قیمت گوشت گوسفندی در بازار

قیمت گوشت گوسفندی در بازار
هم اکنون قیمت گوشت گوسفندی در بازار حدود ۳۵ هزار تومان است و این مسئله نگران کننده است....
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با تاکید بر این‌که واردات گوشت و مرغ مشکل گرانی این محصولات را در جامعه حل نمیکند به خبرنگار تراز گفت: با توجه به بی‌ثباتی در واردات و نوسان قیمت نهاده‌های دامی، احتمال افزایش قیمت گوشت و مرغ وجود دارد.
علی ایرانپور با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون قیمت گوشت گوسفندی در بازار حدود ۳۵ هزار تومان است و این مسئله نگران کننده است. وی به دولت توصیه کرد : حتما باید نسبت به ذخیره کردن کالاهای استراتژیک مانند گوشت و مرغ اقدام کنند چرا که به احتمال زیاد و آنگونه که از شواهد پیداست قیمت ها به زودی روند صعودی به خود خواهند گرفت.
وی در ادامه مهمترین دلیل گرانی قیمت و مرغ را در هفته های اخیر افزایش تقاضا در بازار اعلام کرد و گفت: نزدیک شدن به ایام محرم تقاضا را در جامعه بالا برده و این مسئله هر سال در آستانه ایام خاص همچون محرم و اعیاد کاملا طبیعی است.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به عدم تعیین تکلیف ۲ میلیارد دلار برای ترخیص نهاده‌های دامی از سوی بانک مرکزی، تصریح کرد: در حال حاضر در شرایطی در حوزه گوشت و مرغ قرار دادیم که به ناچار باید دولت در این حوزه‌ها ورود کند.
ایرانپور متذکر شد: در ماه‌های گذشته در عین حال که ارز برای ترخیص نهاده‌های دام و طیور اختصاص پیدا نکرده، هزینه‌های دیگری هم باعث رشد چند برابر نرخ گوشت، مرغ و تخم مرغ شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com