قیمت گوشت مرغ در شب عید افزایش نخواهد یافت

قیمت گوشت مرغ در شب عید افزایش نخواهد یافت
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، قیمت گوشت مرغ درشب عید و ایام تعطیل افزایش نخواهد یافت.
کریم مهری در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی با بیان این مطلب افزود: با توجه به تدابیر و تمهیدات صورت گرفته در ذخیره کافی گوشت مرغ منجمد در انبارهای استان و جوجه ریزی 2 میلیون و 600 هزار قطعه در بهمن، گوشت مرغ به حد کافی موجود بوده و در شب عید و ایام تعطیلی هیچ گونه مشکلی در خصوص عرضه گوشت مرغ و افزایش قیمت آن نخواهیم داشت.
وی افزود: در راستای ایجاد تعادل در عرضه گوشت مرغ و حمایت از مصرف کنندگان از امروز در هشت نقطه پر تردد شهری تبریز فروش مرغ منجمد به قیمت 5500 تومان توزیع می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به سخنان وزیر محترم جهاد کشاورزی قیمت منطقی هر کیلوگرم گوشت مرغ آماده طبخ را 7 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در جلسه تنظیم بازار مقرر شد کمیته نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی کما فی السابق از اول خرید تا پایان توزیع، همکاری جدی داشته باشد.
مهری با بیان اینکه بازرسی و کنترل بازار از مورخه 25 اسفند الی 15 فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: در راستای حمایت از مصرف کنندگان از اول سال 94 خرید و فروش مرغ های آماده طبخ با وزن بیش از 1800 گرم در فروشگاه ها و کشتارگاه ها ممنوع خواهد بود.
 
نظرات شما
  •  

    کارشناس گفت : ۹۳/۱۲/۰۷

    اول برین زنده فروشی رو جمع کنین بعد بیاین مرغ بالای 1800 رو جمع کنین وقتی مصرف کننده مرغ درشت میخواد کاری نمیشود کرد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com