قیمت گوشت ثابت ماند

قیمت گوشت ثابت ماند
گوشت‌های منجمدی که در گمرک به خاطر نداشتن مجوز عرضه چند ماهی در انتظار توزیع بازار بودند بالاخره به مراکز توزیع می‌رسند.
رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با تایید مطلب فوق درباره شایعه اتمام تاریخ مصرف این گوشت‌ها گفت:‌ در صورتی که تاریخ مصرف گوشت‌های منجمد تمام شده باشد، سازمان دامپزشکی برای توزیع گوشت‌ها مجوز نمی‌دهد اما احتمال دارد که مدت کمی از تاریخ تعیین شده برای مصرف گوشت‌ها باقی مانده باشد.
علی‌اصغر ملکی همچنین درباره عرضه گوشت‌های تازه تاکید کرد:‌قیمت‌های گوشت تازه تغییری پیدا نکرده و ثابت مانده است. مقداری بره نو الان به بازار آمده و رفته رفته تعدادشان زیاد می‌شود و پس از عید نیازی به واردات گوشت گوسفندی نداریم. بارندگی‌ها را نیز به فال نیک می‌گیریم و انتظار می‌رود با بارندگی‌ها، مراتع خوب باشند.
وی با بیان این‌که برای واردات گوشت گوسفند همچنان رایزنی ادامه دارد، افزود: صحبت واردات گوشت گوسفندی است، اما هنوز به دست ما نرسیده . واردات گوشت بستگی به کشش بازار دارد و گوشت گوسفندی در صورت خرید از کشورهای ارمنستان و قرقیزستان در اسفند ماه وارد می‌شود.
رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی با تاکید بر اصرار برخی واحدهای صنفی برای عدم عرضه گوشت یخی گفت: برخی واحدهای صنفی گوشت منجمد عرضه نمی‌کنند چرا که مشتری ممکن است این ذهنیت را پیدا کند که در مغازه گوشت منجمد با گوشت تازه مخلوط می‌شود.
ملکی با اشاره به این که کارخانه‌ها بیشتر گوشت منجمد می‌گیرند و در بخش صنعتی مصرف‌ می‌شود اظهار کرد: گوشت منجمد برزیلی برای مصرف خانگی بهتر است. قیمت گوشت منجمدی که از طریق ارگانی توزیع می‌شود با گوشت منجمدی که تاجر وارد می‌کند فرق دارد.
وی با توصیه به مردم برای نگهداری گوشت در فریزر به قیمت گوشت اشاره کرد: گوشت گوسفندی: شقه‌ای 19هزار و 500 تومان،
گوشت گوساله تازه مخلوط:‌ کیلویی 17 هزار و 500 تومان و ران: کیلویی 19 هزار تومان.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com