قیمت هرکیلو مرغ 1000 ریال کاهش یافت

قیمت هرکیلو مرغ 1000 ریال کاهش یافت
رئیس اداره بازرگانی دزفول از کاهش یک‌هزار ریالی قیمت مرغ کشتار روز در این شهرستان به دلیل نظارت‌های جدی در بازار خبر داد.
کیومرث سعیدی‌نیا  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: در حال تنظیم قیمت‌های بازار هستیم و با بازرسی‌های مرتب از طرف اداره بازرگانی با متخلفان برخورد خواهیم کرد. 
وی در باره قیمت مرغ کشتار روز افزود: اقدامات خوبی در راستای تنظیم قیمت مرغ کشتار روز انجام شده است و امروز از طرف کشتارگاه‌های دزفول قیمت هر کیلو مرغ 1000 ریال کاهش یافت. 
وی افزود: در زمینه قیمت اقلامی مثل روغن نیز با وزارت بازرگانی مکاتباتی صورت گرفته و به زودی قیمت روغن نیز در بازار دزفول تنظیم خواهد شد. 
رئیس اداره بازرگانی در پاسخ به علت نوسانات قیمت لاستیک‌های سنگین در بازارهای دزفول تاکید کرد: ما هر روز قیمت لاستیک را رصد کرده و به اداره کل بازرگانی استان خوزستان ابلاغ می‌کنیم به هرحال نوسانات قیمت بین سه تا پنج درصد طبیعی است. 
سعیدی‌نیا از برخورد با چندین واحد صنفی متخلف از اوایل سال‌جاری تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد: بازرسی‌های ما به طور مرتب انجام می‌شود و با مشاهده کوچکترین تخلفی آن را به اداره تعزیرات ابلاغ می‌کنیم. 
وی افزود: با توجه به هدفمندی یارانه‌ها باید دقت بیشتری از طرف بازرگانی و بازرسان آن انجام گیرد تا افزایش قیمت‌ها قانونمند باشند. 
سعیدی‌نیا تاکید کرد: اگر قرار به افزایش نرخی باشد باید با بررسی همه جانبه و منطقی باشد. 
رئیس اداره بازرگانی از تمدید مهلت خرید تضمینی پیاز نیز خبر داد و گفت: طبق مصوبه آخرین جلسه‌ای که در استانداری خوزستان برگزار شد خرید تضمینی پیاز سفید از کشاورزان با نرخ هر کیلو 900 ریال تمدید شد.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۰/۰۳/۱۲

    اقای سعیدی نیاواقعاشاهکارکردیدبررسی های شماواقعامنصفانه ومنطقی وهمه جانبه هست تاکای میخواهیدمرغدارراادم نفهم حساب کنیدشمابریدقیمت ذرت سویاّّّّّّاب گازوغیره راکنترل کنیدبه مرغداربدبخت چی دادیدکه این همه ادعاتون می شه الان مرغدارمرغش راکیلویی سیصدچهارصدتومان زیرقیمت تمام شده می فروشدکمی هم این بدبختارودرنظربگیرید

    پاسخ...
  •  

    مرغدارتبریزی گفت : ۹۰/۰۳/۱۲

    اقای احمدزاده واقای مقدم نیااززحمات شماممنونیم این مسولین که جواب ندادندهیچ بلکه مرغ روهم ارزون کردنداین مسولین اصلا دلشان نمیخواهندکه توکشورماتولیدکننده باشدتاراحتتربتوانندازکشورهای دیگرباسودفراوان مرغهای مریض وتاریخ گذشته را واردکشورمان کنند

    پاسخ...
  •  

    مر غدار از بهبهان گفت : ۹۰/۰۳/۱۳

    همه اجنا س که گران شد اما به مر غ که مئ رسد مئ گو یند که ده هزار جوجه دار ه اما حتما تخم گذاشته و 20 هزار تا می شه پس خیالی نیست کم کم ا ین کار در ایران به رویا تبد یل مئ شود با با از خواب بیدار شین

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com