قیمت هر کیلو مرغ ۱۰۰۰تومان کاهش می یابد

قیمت هر کیلو مرغ ۱۰۰۰تومان کاهش می یابد
تا زمان اربعین حسینی که مجددا با افزایش تقاضای جزیی مواجه هستیم، پیش بینی میشود قیمت مرغ در حدود ۱۰۰۰ تومان کاهش بیابد.
نایب رییس اتحادیه کشوری مرغ و ماهی با بیان اینکه همواره در ماه محرم با افزایش تقاضای مرغ مواجهیم گفت: امسال نیز مانند سالهای گذشته در ایام محرم با افزایش قیمت مواجه بودیم که البته طبیعی هم بود.
محمد حسین اقلامی با بیان اینکه در سال گذشته قیمت مرغ به ۸۰۰۰ تومان هم در ایام محرم رسید ولی در روزهای اخیر حداکثر قیمت مرغ کیلویی ۶۰۰۰ تومان بود اظهار داشت: از جمله دلایل کاهش رشد قیمت در محرم ۹۲ به نسبت محرم ۹۱، افزایش عرضه به سبب افزایش تولید بود.
نایب رییس اتحادیه کشوری مرغ و ماهی به قیمت مرغ در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: با گذشت تاسوعا و عاشورا از پیک تقاضا فاصله گرفته ایم لذا انتظار می رود تقاضا کاهش بیابد.
به گزارش تراز؛ وی کاهش قیمت را در روزهای آینده پیش بینی کرد و گفت: تا زمان اربعین حسینی که مجددا با افزایش تقاضای جزیی مواجه هستیم، پیش بینی می شود قیمت مرغ در حدود ۱۰۰۰ تومان کاهش بیابد.وی در ادامه وضعیت تولید مرغ در کشور را مناسب ارزیابی کرد و گفت : به نظر من قیمت هر کیلو مرغ در روزهای آینده به حدود ۵۰۰۰تومان خواهد رسید.

 
نظرات شما
  •  

    ارمین گفت : ۹۲/۰۹/۰۳

    نائب رئیس اتحادیه مرغ وماهی نفست. از جای گرم درمیادنه!!!!انگاری ایران زندگی نمیکنی وفضا تشریف داری!!!اقا ما میگیم داریم ضرر میدییم شما میگی مرغ 5000تومان! !!؟با وجودمدیران مدبری همانند شما حتما به بجایی میرسیم

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۲/۰۹/۰۵

    آقای ریئس لطفن برای یکبار هم شده از پشت میزتان بلند شوید و به یک مرغداری سر بزنید فقط یک مرغداری نه بیشتر . تا ببینید که این تولید کننده مادر مرده چی میکشد چه مشکلاتی دارد با جه مسایئل عدیده ای روبروست بعد بشینید از مرغ 5000تومنی صحبت کنید و خوشحالی بفرمایید.

    پاسخ...
  •  

    امراله اکبری گفت : ۹۲/۰۹/۲۵

    سلام/با این قیمت گزاریتون یکم هم فکر ما رو بکنین بد بخت شدیم/دیروز مرغامو بار کردم فقط ضرر بود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com