قیمت های پایین و شانس های خوب برای تولیدکنندگان جوان

قیمت های پایین و شانس های خوب برای تولیدکنندگان جوان
در دو سال گذشته درآمد کشاورزان آمریکایی 66 درصد کاهش یافته است. روزنه امیدی که وجود دارد این است که فرصت ها و شانس های بی شماری برای خرید دام، زمین و تجهیزات با قیمت ارزان وجود دارد.
در بهار، کشاورزان نگران آغاز کاشت محصولات خود هستند. در آمریکا اغلب میان همسایگانی که محصول خود را کاشته اند و کسانی که منتظر خوب شدن آب و هوا هستند رقابت وجود دارد.
بهار در کشور آمریکا بسیار جالب است. دامداران بهار را علامت شروع فصل زایش گاوها و شروع تابستان می دانند.
اما امسال حال و هوای روستاهای آمریکا متفاوت است. با قیمت هایی که کالاها این روزها در آمریکا دارند به نظر می رسد که هیچ کشاورزی برای برداشت محصولات خود عجله ای نداشته باشد.
چند سال پیش همین کشاورزان ذرت را به قیمت 8 دلار در هر بوشل می فروختند اما امسال قیمت ها به 3 دلار رسیده است. گاوداران هم شاهد کاهش 50 درصدی محصولات خود بوده اند.
این روزها با این اوضاع سختی که وجود دارد تنها راه مثبت انگاری در مورد آب و هوا است.
اخیرا مقاله ای در یکی از روزنامه های محلی آمریکا در مورد کاهش درآمدهای حاصل از فارم در طول 2 سال اخیر به چاپ رسید. طبق این مقاله، "به گزارش مرکز مدیریت فارم و دام داکوتای جنوبی، میانگین کاهش درآمد خالص یک فارم 66 درصد است که از 38,898 دلار در سال 2015 به 13,308 در سال 2016 کاهش یافته است. بر اساس آمارها، میانگین درآمد بین سال 2014 تا 2015، 77 درصد کاهش داشته است که نشان از شرایط و اوضاع بسیار سخت است.
با وجود این خبر ناراحت کننده، در پایان مقاله ذکر شده که در حال حاضر زمان برای تولید کنندگان جوان برای ورود به بازار بسیار مساعد است.
نویسنده این مقاله، کیتلین پیتز (Caitlynn Peetz)، نوشته است: «ارزش پایین بازار ماشین آلات دست دوم و قیمت های پایین انبار دام های زاینده می تواند "شانس های فوق العاده ای" برای خرید تجهیزات فراهم آورد.»
معمولا دامداران واقعیت گرا هستند و کمتر مثبت اندیش بوده اند. اما گاهی تجربه ثابت کرده که اگر راه را درست پیش برویم می توانیم نتیجه خوبی بگیریم. پس باید جوان هایی که به این حوزه علاقه مند هستند از این موقعیت استفاده کنند.



 
کلمات کلیدی کشاورزی آمریکا
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com