قیمت نهاده‌های دامی ساعتی تغییر می‌کند

قیمت نهاده‌های دامی ساعتی تغییر می‌کند
رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت نهاده‌های دامی ساعتی تغییر می‌کند، گفت: با کمیسیون کشاورزی مجلس مذاکراتی را در رابطه با پیشنهاد پیش بینی پرداخت یارانه شیر در بودجه 91 داشته‌ایم.
سیروس روستا در گفتگو با مهر درباره حذف یارانه شیر از بودجه 91 و نداشتن هیچ ردیف بودجه ای در این باره اظهار  داشت: در این زمینه دولت باید پاسخگو باشد که چرا یارانه شیر را در بودجه 91 حذف کرده اند.
وی افزود: بدون شک، قطع یارانه شیر و حذف آن از بودجه 91 در افزایش قیمت نهاده های دامی اثرگذار است. قیمت نهاده های دامی روز به روز و ساعت به ساعت افزایش می یابد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران با اشاره به جلسه ای که با کمیسیون کشاورزی مجلس داشته است، گفت: پیشنهاداتی را در این رابطه ارائه کرده ایم و قرار شده است تا تدابیری را برای پرداخت یارانه در بودجه سال 91 در نظر گرفته شود.
وی ادامه داد: قرار است کمیته ای با حضور وزارت صنعت و معدن، دامپزشکی و دامداران تهیه تا به مشکلات رسیدگی کند.
روستا خاطرنشان کرد: قرار بود در طول مدت برنامه پنجم توسعه و به صورت تدریجی یارانه شیر حذف شود اما در حال  حاضر اقدامات بر خلاف برنامه ریزیهای انجام شده است.
روستا مطرح کرد: حاضریم کمیته ای در زمینه تعیین میانگین قیمت خرید شیر در کشور تشکیل شود، ضمن اینکه در حال حاضر این دامدار است که هر روز به دلیل نوسانات بازار ضرر می دهد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com