قیمت نهاده‌های تولید مرغ کنترل می‌شود

قیمت نهاده‌های تولید مرغ کنترل می‌شود

به گزارش موج، رئیس سازمان بازرگانی استان گیلان با بیان این مطلب گفت: افزایش نهادهای تولید مرغ از قبیل ذرت، سویا و جوجه بر روی قیمت تمام شده مرغ تاثیر مستقیم دارد که با توجه به این موضوع جلسه ای با حضور دامداران، استاندار، کارخانه­های تولیدی، تعزیرات، معاونت پشتیبانی امور دام و تمامی نهادهای ذیربط، برای جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت­ها تشکیل شد.
سیاوش امینی با اشاره به نارضایتی دامداران از افزایش قیمت نهاد­ها طی چند هفته اخیر، ادامه داد: در این جلسه راهکارهای مقابله با افزایش غیر منطقی قیمت­ها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای حمایت از تولید کنندگان، اولویت خرید و فروش سبوس خود استان باشد و تا تامین نیاز تولید کنندگان، سبوس از استان خارج نشود.
وی افزود: یکی دیگر از راهکارهای پیشنهادی خرید نهادها به قیمت توافقی بین دامداران و تولیدکنندگان بود که مورد استقبال قرار گرفت.
امینی، امضای تفاهم نامه برای پوشش نوسانات قیمتی در طول سال را از دیگر راهکارها عنوان کرد و گفت: با توجه به سابقه ای که وزارت بازرگانی در امضای تفاهم نامه برای پوشش نوسانات قیمتی در فصول مختلف سال دارد،این راهکار نیز می تواند رضایت تولید کنندگان و دامداران را فراهم آورد.
به گفته امینی در صورت عدم رعایت توافقات حاصل شده در مرحله بعدی برخورد شدیدتری با متخلفان صورت خواهد گرفت.

 
کلمات کلیدی تعزیرات قیمت نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com