قیمت مرغ کاهش یافت

قیمت مرغ کاهش یافت
با وجود افزایش قیمت نهاده‌های دام قیمت مرغ کاهش یافته است.
محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی در خصوص آخرین وضعیت از بازار مرغ گفت: بازار مرغ به لحاظ کمیت و فراوانی در شرایط خوبی بسر می‌برد اما قیمت آن کاهش پیدا کرده است.
وی قیمت حال حاضر مرغ کشته را در مرکز عمده فروشی با 200 تا 300 تومان کاهش 6200 تومان اعلام کرد و افزود: با وجودی که قیمت نهاده‌ها افزایش پیدا کرده قیمت مرغ کاهش یافته است.
یوسفی اظهار داشت: قیمت نهاده کنجاله سویا بر اساس قیمت گذاری پشتیبانی امور دام با 150 تومان افزایش 1800 و ذرت با 100 تومان افزایش 950 تومان به بنادر تحویل داده می‌شود که با افزوده شدن هزینه‌های حمل و نقل کنجاله با نرخ 2100، ذرت برزیلی 1250، سویای برزیلی 1900 و سویای هندی 1900 تومان در بازار عرضه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با وجودی که قیمت نهاده‌ها افزایش یافته و موجب تحمیل خساراتی به تولیدکنندگان شده تولید کم نشده و همچنان طبق روال گذشته 85 میلیون قطعه جوجه یک روزه در ماه تولید می‌شود.
رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی در خصوص میزان ذخایر مرغ برای ایام محرم نیز گفت: تولید کشور کفاف مصرف مردم و همچنین ایام محرم را می‌دهد و به اندازه کافی نیز برای ایام خاص ذخیره‌سازی شده است.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار کوشتی گفت : ۹۲/۰۸/۱۱

    حاج اقا سایتون بالا سر ما باشه.
    جناب یوسفی از این که ضررهای ما را یادمان اوردید تشکر میکنیم ولی باید یاداور شوم تمام گرفتاری های مرغداران به خاطر عدم صلاحیت نمایندگان مرغداران است
    شما وبقیه نمایندگان ما هیچ فعالیتی در جهت حل این مسله بر نمی داریدو با این حرفهای مفت اعصاب مرغدار را داغون میکنید .
    اگر توانایی دفاع حقوف ما را ندارید لطفا استعفا دهید .

    پاسخ...
  •  

    داوداز خمین گفت : ۹۲/۰۸/۱۱

    اقای مرغدارگوشتی خیلی احترام گذاشته که فقط گفته استعفا بدهد......

    پاسخ...
  •  

    دانشجوی مرغدار گفت : ۹۲/۰۸/۱۲

    جناب یوسفی
    دانشجوی دکتری تغذیه طیور هستم خودم از طلای خانومم و پس اندازم مرغداری کوچکی احداث کرده ام و در دورترین نقطه مرزی غرب کشور در کمترین امکانات مشغول تولید مرغ ارگانیک هستم. اما با وجود عملکرد وزنی بالا در چنین شرایطی احتمال ضرر در این دوره وجود داره. از هم دردیتان تشکر می کنم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com