قیمت مرغ کاهش یافت

قیمت مرغ کاهش یافت

صدرالله دولت با اشاره به ذخیره سازی و توزیع بموقع مرغ از سوی شرکت پشتیبانی اموردام، گفت:‌هم‌اکنون هر کیلو مرغ با قیمت 1750 تا 1950 تومان در سطح شهر تهران به فروش می رسد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام درگفتگوبا خبرنگار مهر با اشاره به کاهش قیمت مرغ طی روزهای اخیردر شهرتهران، افزود:‌ فروش مرغ با قیمت های فعلی ( 1750  تومان تا 1950تومان )‌ با توجه به قیمت تمام شده این محصول برای تولید کنندگان منطقی خواهد بود.
صدرالله دولت درمورد توزیع مرغ  ذخیره شده ازسوی شرکت پشتیبانی امور دام برای ایام عید ، ‌گفت:‌ در ایام نوروز ذخیره مرغ به اندازه نیاز در سطح کشور توزیع شد و مشکلی از این نظر وجود نداشت.
وی در پاسخ به پرسش که ‌عدم توزیع به اندازه مرغ در ایام نوروز از سوی شرکت  موجب افزایش قیمت این محصول طی هفته های گذشته شد ،‌ تصریح کرد:‌  ذخیره سازی و توزیع مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام به گونه ای بود که هر زمان دربازار کمبود وجود داشت ، ‌مرغ وارد بازار می شد .
این در حالی است که اخیرا یکی از مدیران یکی از تشکل های  تولید کننده مرغ ، توزیع کم و محدود مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام را موجب نوسان قیمت این محصول در بازار و افزایش قیمت مرغ اعلام کرده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com