قیمت مرغ و تخم‌مرغ کاهش می یابد

قیمت مرغ و تخم‌مرغ کاهش می یابد
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از پایین آمدن قیمت مرغ و تخم‌مرغ در نتیجه کاهش ۳۰درصدی نرخ خوراک طیور در روزهای آتی خبر داد.
علی ایرانپور عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان این مطلب که کاهش نرخ خوراک طیور به پایین آمدن قیمت مرغ و تخم‌مرغ مصرفی مردم می‌انجامد، گفت: با ابلاغ ارز مرجع برای واردات نهاده‌های مرغ نرخ مواد پروتئینی در بازار کاهش چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با تأمین نهاده‌های مرغ باید منتظر کاهش قیمت مواد پروتئینی در بازار باشیم، تصریح کرد: کاهش 500 تومانی کنجاله سویا به عنوان خوراک مرغ نشان خوبی برای تنظیم قیمت مواد پروتئینی است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از پایین آمدن قیمت مرغ و تخم‌مرغ در نتیجه کاهش ۳۰درصدی نرخ خوراک طیور در روزهای آتی خبر داد.
نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به واردات خوراک مرغ و سردرگمی‌هایی که در نرخ ارز وجود داشت، گفت: واردات خوراک دام اگر با ارز 1226 ادامه یابد بی‌شک باعث افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ مصرفی مردم نمی‌شود.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: هر نوع تغییر قیمتی در نهاده های دامی به طور مستققیم در نرخ کالاها و محصولات مصرفی مردم تأثیر دارد چرا که اگر خوراک دام با قیمتی بیش از حد متعارف تهیه شود ثبات قیمتی در تولید و عرضه رخ نخواهد داد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس، با انتقاد از ضعف نظارتی در بازار در برخی از مواقع، تصریح کرد: در شرایط کنونی با توجه به کاهش نرخ نهادهای طیور هر نوع افزایشی متوجه نبود نظارت کافی بر بازار می شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با یادآوری جهش یک‌باره قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار، گفت: دولت برای جلوگیری از تکرار گرانی کالاها و محصولات اساسی مردم باید تشدید نظارت‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com