قیمت مرغ فردا به ۷۴۰۰ تومان می‌رسد

قیمت مرغ فردا به ۷۴۰۰ تومان می‌رسد
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم مرغ در چند روز گذشته ۳۰۰ تومان کاهش داشته است گفت: هر کیلوگرم مرغ امروز ۷۶۰۰ تومان به فروش می‌رسد و فردا تا ۷۴۰۰ تومان کاهش می‌یابد.
مهدی یوسف‌خانی اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در دو روز گذشته 300 تومان کاهش یافته و قیمت این محصول از 7900 تومان در روز چهارشنبه هفته گذشته به 7600 تومان کاهش یافته است.
وی افزود: کاهش قیمت مرغ در روز آینده ادامه دارد و با توجه به کاهش نرخ خرید این محصول از مرغدار قیمت هر کیلوگرم مرغ در روز دوشنبه به 7400 تومان می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد:‌ انتظار می‌رود که از 20 تیرماه به بعد نیز قیمت هر کیلوگرم مرغ به زیر 7 هزار تومان برسد زیرا جوجه‌ریزی زیادی در خرداد ماه سال جاری انجام شده است.
وی با بیان این که در صورتی که قیمت مرغ به زیر 7 هزار تومان برسد فروش این محصول برای مرغداران با زیان همراه است تصریح کرد مرغدار اگر هر کیلوگرم مرغ زنده را 4500 تومان بفروشد 7 هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد. 
 
نظرات شما
  •  

    عبدالرضا رفیعی گفت : ۹۵/۰۴/۲۶

    این دانشمند چقدر دقیق قیمت روزای اینده حدس میزنه افرادی چون این هستن که وضعیت تولید اینهقضاوت فهم این موضوع با خوانندست.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com