قیمت مرغ در خراسان جنوبی از میانگین کشوری پایین‌تر است

قیمت مرغ در خراسان جنوبی از میانگین کشوری پایین‌تر است

فارس- معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی گفت: با راهکار‌های ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی قیمت مرغ در این استان از سطح میانگین کشوری پایین‌تر است.
مجید امینی در جمع مسئولان استان با بیان اینکه همواره در ایام نوروز قیمت کالاهای کششی و مصرفی تغییر می‌کند، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی کامل و جامع توانستیم قیمت اقلام مانند گوشت سفید، گوشت قرمز و میوه و تربار را پایین نگه داریم.
وی ادامه داد: بحث گوشت سفید و قرمز و میوه و تربار از اقلامی هستند که مورد مصرف بیشتر مردم قرار دارد و با تغییر قیمت مصرف مردم تغییر می‌کند که در ایام نوروز ستاد تنظیم بازار توانسته در تغییر قیمت این اقلام بسیار اثرگذار باشد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی کنترل، نظارت مستمر، دادن مرغ گرم یارانه‌ای را در متعادل نگه داشتن قیمت مرغ بسیار اثرگذار دانست.
وی با اشاره به اینکه در مورد میوه و تربار اقدامات خوبی در استان خراسان جنوبی در ایام نوروز انجام گرفت، گفت: قبل از عید نزدیک به 700 تن میوه ذخیره‌سازی شد و تا پایان 13 فروردین به مرور زمان به بازار عرضه شد که خوشبختانه قیمت میوه در استان بسیار متعادل بود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 80 تن گوشت قرمز در نقاط مختلف شهرستان‌ها عرضه شد، افزود: با وارد کردن گوشت قرمز از مرز و استان سیستان و بلوچستان توانستیم قیمت گوشت قرمز را از سطح میانگین کشوری پایین‌تر نگه داریم.
امینی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار باید برای امسال برنامه‌ریزی جامع و کاملی داشته باشد و برای کالاهایی که مصرف آن تغییر می‌کند فکر اساسی بردارد.
وی تصریح کرد: با همکاری مردم و مسئولان و تلاش گسترده ستاد تنظیم بازار در طول سال جاری قیمت کالاهای مصرفی و ضروری مردم تنظیم و مطلوب است.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com