قیمت مرغ در حدی باشد که در حق تولید کننده اجحاف نشود

قیمت مرغ در حدی باشد که در حق تولید کننده اجحاف نشود
سیاست سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به عنوان حمایت از تولید مرغ این است که قیمت آن در حدی باشد که برای تولید کننده صرفه داشته و اجحافی به مصرف کننده نشود.
حسین صفرپور گفت: در سنوات گذشته که از لحاظ صنعت مرغ وابسته بودیم و تولید داخل کم بوده، واردات مرغ انجام می شد.
وی افزود: خوشبختانه در یکی دوسال اخیر تولید داخل افزایش پیدا کرده است و با حمایت تولیدکنندگان، در صنعت مرغ به خودکفایی رسیده ایم، بطوریکه می توانیم سالانه مقداری صادرات داشته باشیم.
وی بیان کرد: اخیرا چون تولید مرغ زیاد شده است و عرضه آن افزایش پیدا کرده، افت قیمت را برای تولید کننده بدنبال داشته است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای رفع این مشکل و تصمیمات گرفته شده ادامه داد: مقرر شد خروج مرغ زنده از خراسان رضوی به مقصد سیستان و بلوچستان آزاد شود.
معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: حتی خروج مرغ پایان دوره تخمگذاری و مرغ های مادر چه در قالب مرغ زنده و چه کشتار شده از خراسان رضوی به سایر استان ها و سیستان و بلوچستان آزاد خواهد بود.
 
نظرات شما
  •  

    ا . حسینی گفت : ۹۳/۰۸/۲۶

    ما مرغدارها هر چه بدبختی و ورشسگتکی داریم از لطف این سیاتهای شما دولتی هاست شما اگر راست میگید یکبار هم که شده سیاست حذف تعرفه ها ی واردات نهاده ها یی که تولید کشور خودمون واقعا" کمبود داره به همراه سیاست عدم دخالت خودتون تو بازار را حداقل برای یکسال اجرا کنید تا قیمتها خودش جای واقعیشو پیدا کنه اونوقت تولید کننده مظلوم هم برای خودش یه فکری میکنه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com