قیمت مرغ در بازار کاهش نیافت

قیمت مرغ در بازار کاهش نیافت

به گزارش خبرگزاری فارس، قیمت هر کیلوگرم مرغ تازه در سطح شهر بین 2800 تومان تا 3200 تومان است.
بنابراین گزارش در حالی قیمت مرغ روند افزایشی پیدا کرده که نوده فراهانی روز 20 بهمن ماه در یک نشست خبری گفته بود: " توافقنامه‌ای را با وزارت بازرگانی و اتحادیه تولید‌کنندگان مرغ امضا کرده‌ایم تا از امروز به مدت سه ماه مرغ تازه به قیمت 2450 تومان توزیع شود. همچنین پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است تا در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا مرغ تازه در ماشین‌های یخچال‌دار توزیع شود. "
رئیس شورای اصناف در پاسخ به این سوال که قیمت مرغ در سطح شهر تهران بین 2800 تومان تا 3200 تومان توزیع می شود و این درحالی است که شما وعده داده بودید که به مدت 3 ماه در هر کیلوگرم 2450 تومان قیمت را حفظ خواهید کرد؟گفت: طبق تفاهمنامه ای که وزارت بازرگانی با تولیدکنندگان مرغ انجام داده است قرار است به مدت دو ماه روزانه 200 تن مرغ در سطح شهر توزیع شود تا بتوانیم قیمت آن را متعادل کنیم.
همچنین امروز معاون بازرسی سازمان حمایت در پاسخ به این سوال فارس که این سازمان باید حامی مصرف کننده باشد و قیمت 2450 تومانی اعلام شده از سوی شورای اصناف و وزارت بازرگانی می تواند مبنای قیمت پایه برای بازرسی ها باشد، تنها به این جواب بسنده کرد که : شما نباید سیاست های تنظیم بازار، گرانی و گران فروشی را با هم اشتباه بگیرید. و ظیفه ما تنها مبارزه با گران فروشی است و قیمت مرغ را عرضه و تقاضا تعیین می کند.
 

 
کلمات کلیدی قيمت مرغ بازار
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com