قیمت مرغ در آستانه اربعین افزایش یافت

قیمت مرغ در آستانه اربعین افزایش یافت
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت:قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته به سبب افزایش تقاضا در آستانه اربعین، روند صعودی به خود گرفته است.
محمد یوسفی رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها با نرخ های متفاوتی عرضه می شود، اظهار کرد:نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 400 تا 4 هزار و 500 ، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 5 هزار و 800 تا 6 هزار و غرفه های میدان میوه و تره بار 6 هزار و 150 تومان است.
به گفته وی قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته به سبب افزایش تقاضا در آستانه اربعین روند صعودی به خود گرفته است.
یوسفی با بیان اینکه نرخ منطقی هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها 8 هزار تومان است،گفت: در شرایط کنونی مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان هزار تومانی روبرو هستند که با تعادل عرضه و تقاضا در روزهای آتی  از حاشیه زیان خارج خواهند شد.
رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی ادامه داد: در هفته های اخیر قیمت ذرت و کنجاله سویا وارداتی تحت تاثیر قیمت های جهانی ، افزایش تعرفه و شایعات بی اساس حذف ارز مرجع به آزاد به ترتیب 30 و 15 درصد افزایش یافت.
وی در خصوص آخرین وضع خرید پشتیبانی امور دام، گفت: اتحادیه ها و زنجیره ها با شرکت پشتیبانی امور دام قراردادهایی مبنی بر خرید مرغ مازاد مرغداران منعقد کردند که جهت ذخایر و تعدیل قیمت در هر استانی اقدام به خرید می‌کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com