قیمت مرغ تازه در مشهد کاهش یافت‌

قیمت مرغ تازه در مشهد کاهش یافت‌

حسین بهنام در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در پی وقفه کوتاه در امر توزیع مرغ منجمد، قیمت مرغ تازه از کیلویی 25 هزار و 500 ریال به 28 هزار و 500 ریال رسید که با تدبیر مسئولان به 26 هزار ریال کاهش پیدا کرد.
وی گفت: چهارشنبه هفته گذشته، توزیع مرغ منجمد متوقف و این امر سبب افزایش ناگهانی و بی‌رویه قیمت مرغ شد و به دنبال آن زمینه ناراحتی شهروندان را فراهم آورد.
نایب رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد افزود: این موضوع با مدیریت به موقع سازمان بازرگانی و همکاری امور پشتیبانی دام استان و نیز با هماهنگی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد و اتحادیه صنف مرغ و ماهی، مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این اقدام رضایت مردم و مسئولان را به همراه داشت، گفت: قیمت تخم‌مرغ نیز از 14 هزار ریال به 12 هزار و 500 ریال کاهش یافت.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش ناگهانی قیمت مرغ و تخم‌مرغ، امیدوارم دیگر شاهد اینگونه افزایش قیمت‌ها نبوده و بتوانیم قیمت‎ها را تا پایان سال ثابت نگه داریم.
این مسئول صنفی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و یا در ارتباط با قیمت‌ها بودند، مراتب را از طریق تلفن گویای 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت موضوع پیگیری شود
 

 
کلمات کلیدی کاهش قیمت مرغ مشهد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com