قیمت مرغ با تدابیر دولت در حال کاهش است

قیمت مرغ با تدابیر دولت در حال کاهش است
محمد یوسفی با بیان اینکه افزایش تقاضا و همچنین افزایش قیمت نهاده های دامی موجب بالا رفتن قیمت مرغ شده است، گفت: در حال حاضر هیچگونه کمبود تولیدی مرغی در کشور نداریم.
یوسفی افزود: 70 درصد ارزش قیمتی مرغ را خوراک آن تشکیل می دهد و چون نرخ خوراک مرغ نسبت به 3 ماه گذشته 50 درصد افزایش یافته به همین دلیل قیمت تمام شده مرغ نیز بالا رفته است.
رییس اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: علت افزایش قیمت نهاده ها واردات است چون این نهاده ها در 6 ماه اول سال از محل واردات و در 6 ماه دوم از محل تولید داخلی تامین می شود.
وی گفت: قیمت هر کیلو مرغ زنده اکنون 3200 و مرغ کشته 4700 تومان است که نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته است.
یوسفی سود مرغداران را در فروش بیشتر دانست و گفت:تلاش ما این است که با کاهش قیمت مرغ عرضه و فروش آن میز افزایش یابد.
به گفته یوسفی با کمک دولت قرار است خوراک دام با قیمت مناسب در اختیار دامداران قرار گیرد و به این ترتیب قیمت مرغ نیز کاهش خواهد یافت. 
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار جویبار گفت : ۹۱/۰۱/۲۱

    ما که تمام دان مرغ را با بالاترین قیمت تاریخ ایران خریده ایم آیا سزوار و منصفانه است که کاهش مرغ را ما به دوش بگیریم. اول سویا و علوفه را به دست مرغدار برسانید بعد تصمیم به کاهش قیمت مرغ بگیرید

    پاسخ...
  •  

    مرغدار جویبار گفت : ۹۱/۰۱/۲۱

    ما که تمام دان مرغ خود را در این دوره به بالاترین قیمت تاریخ ایران و جهان خریده ایم حالا باید با کاهش قیمت مرغ روبرو بشیم. اول علوفه با قیمت مناسب به دست مرغدار برسانید بعد که این مرغ وارد بازار شد براش قیمت تعیین کنید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com