قیمت مرغ افزایش نمی یابد

قیمت مرغ افزایش نمی یابد
برای پوشش تقاضای بازار، هر کیلو گوشت مرغ منجمد در مراکز منتخب عرضه و نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در آستانه ماه رمضان در در شهر تهران ۵۱۵۰ تومان و در شهرستانها ۵۲۰۰ تومان عرضه می شود.
حسن رادمرد، معاون توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام خبر بالا گفت: قیمت توزیع عمده گوشت مرغ هر کیلو ۴۸۰۰ تومان است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ذخایر مرغ کشور در سطح قابل قبولی قرار دارد و با برنامه ریزی های انجام شده برای تنظیم بازار مرغ با کمبود این کالا مواجه نخواهیم شد.
رادمرد با بیان این که هیچ نوسان قیمتی در بازار این محصول نخواهیم داشت، بیان کرد: با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار قیمت های فعلی این کالا در سطح مطلوبی قرار دارد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برخی از اظهار نظرهای صورت گرفته مبنی بر توجیه نداشتن تولید مرغ تاکید کرد: در حال حاضر وزارت صنعت معدن و تجارت نهاده های ارزان و با قیمت ارز مرجع در اختیار تولید کنندگان دام و طیور قرار می دهد.
 
نظرات شما
  •  

    سید مجید نعیمی گفت : ۹۲/۰۳/۲۷

    از مسئول محترم سایت خواهش میکنم یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و آقای رادمرد ایجاد کنند تا پاسخگو باشند که نهاده های ارزان که مرتب میگویند کجا توزیع میشود .همین امروز برای مرغداری خودمان سویای هندی خریدیم کیلویی 1420تمام شده و جالبتر اینکه آدرس مقصد بارگیری نوشته شده بود پشتیبانی تهران.

    پاسخ...
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۰۳/۲۸

    برادر عزیزم جنا آقای سید مجید نهاده های ارزان قیمت وقتی عرضه میشود که مرغ در سالن دارید و نقدینگی ندارید لذا سروران عزیز دلال با ضد وبند آن را ابیتاع می نمایند تا سهمیه شما حفظ نمایند بعد که شما برای شروع دوره جدید نیاز به خرید نهاده دارید آن را به عنوان نهاده های پشتیبانی در اختیارتان می گذارند فقط در این میان 30 تا 40 در صد برای خود دستمزد بر می دارند آنهم که طبیعیه پس این آقای رییس و اینقدر شماتت نفرمایید ایشان بالاخره از یه قشری حمایت فرموده اند

    پاسخ...
  •  

    صدای ورشکستگی گفت : ۹۲/۰۴/۰۱

    خدایا یک آدمی که صدایش برسد پیدا کن قیمتهای وارداتی را به ریال تبدیل کند و کرایه را اضافه کند و آنچه به دست مرغدار می رسد هم تعیین کند ببینید پولی که دولت به تاجرمی دهد کجاست. آقایان عزیز سوبسید را یا به مردم بدهید یا به مرغدار . بررسی کنید چرا افرادی که در واردات نهاده های دامی هستند یک شبه به بزرگترین سرمایه داران این کشور تبدیل شدند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com