قیمت شیر تا پایان سال ثابت می‌ماند

قیمت شیر تا پایان سال ثابت می‌ماند
مدیرعامل اتحادیه دامداران استان البرز گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت شیر تا پایان سال ثابت بماند.
موسی شِلّی با اعلام این خبر اظهار داشت: در ستاد تنظیم بازار تصویب شده است، شرکت پشتیبانی امور دام به تعهدات خود برای تحویل علوفه ارزان در قبال دریافت شیر با قیمت مناسب، عمل کند.
مدیر عامل اتحادیه دامداران استان البرز افزود: بر اساس این مصوبه شرکت پشتیبانی امور دام به تمام تعهداتی که از ابتدای سال عمل نکرده است، را عمل می‌کند.
شلی گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به تعهدات 6 ماه نخست سال مبنی بر تحویل علوفه ارزان عمل می‌کند و برای بعد از تاریخ 31 مرداد نیز دولت اعتباری را به این شرکت خواهد داد.
به گزارش فارس،‌ بعد از تغییر نرخ ارز مرجع شرکت پشتیبانی امور دام علوفه را به قیمت بالاتری به دامداران داد که این مابه‌التفاوت قرار است پرداخت شود.
وی ادامه داد: مابه‌التفاوت دو نرخ ارز 600 میلیارد تومان است که قرار شد در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام به منظور تأمین نهاده قرار داده شود.
به گزارش فارس، تفاهم‌نامه‌ سه جانبه اتحادیه‌های دامداران، کارخانه‌ها و وزارت صنعت مبنی بر تحویل شیر به قیمت 1110 تومان درب کارخانه در قبال تحویل علوفه ارزان منعقد شده بود، اما به گفته دامداران شرکت پشتیبانی امور دام  5 ماه از این قرارداد را عمل نکرده بود، از سوی دیگر بعد از تاریخ مرداد امسال و در پی تغییر ارز مرجع از 1226 به 2477 قیمت نهاده را گران کرده بود.
برنامه‌ریزی برای ثبات قیمت شیر از آنجا کلید خورد که رئیس جمهور اعلام کرد، قیمت نباید تا پایان سال تغییر داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com