قیمت شیر تا دو ماه دیگر افزایش نمی‌یابد

قیمت شیر تا دو ماه دیگر افزایش نمی‌یابد
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار قرار شد هفته آینده قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی تعیین شود اما اجرای آن با تمدید ۴ ماهه قرارداد سال قبل پایان تیرماه خواهد بود.
سعید سلطانی ، در خصوص تصمیم‌گیری ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت شیرخام گفت: با همکاری دامداران برای عدم نوسان قیمت در بازار قرار شد قیمت شیرخام و فرآورده‌های لبنی هفته آینده تعیین شود، اما اجرای آن به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران افزود: در راستای عدم نوسان قیمت در آستانه انتخابات قرار شد تفاهمنامه سال گذشته دامداران با شرکت پشتیبانی امور دام تا مدت 4 ماه (از ابتدای سال) تمدید شود و براساس آن این شرکت علوفه ارزان تحویل دهد و دامدار نیز شیر ارزان قیمت بفروشد.
وی گفت:  براساس این تفاهمنامه که تمدید آن فردا به امضا‌ء می‌رسد، قیمت علوفه جو و ذرت و سبوس بدون افزایش نسبت به سال گذشته اما سویا با قیمت جدید 1050 تومان در اختیار دامداران قرار می‌گیرد و قیمت شیرخام نیز کماکان 930 تومان درب دامداری به فروش می‌رود.
به گزارش فارس، قیمت قبلی جو کیلویی 590 تومان، ذرت 630 تومان و سویا 900 تومان بود که به تازگی به قیمتهای 650 ، 700 و 1050 تومان افزایش یافته است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران همچنین تصریح کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار اتحادیه دامداران پیشنهاد کرد تا برای جرائم سنگین برخی دامداران منع تعقیب صادر شود.
سلطانی افزود: اضافه فروش برخی دامداران در حالی انجام شده بود که در همان زمان نظر کارشناسان قیمت تمام شده را بیش از رقم فروش اعلام کرده بود و به تازگی نیز گزارش کارشناسان رسمی قوه قضائیه این موضوع را اثبات کرده است.

 
نظرات شما
  •  

    محمدرضا گفت : ۹۲/۰۳/۰۲

    با سلام - میخواستم بدانم اگر بنانیست که قیمت کارشناسی شده شیر ملاک عمل قرارداده شود پس چرا کارشناسی شد ؟! چرا جناب سلطانی اینقدر خوشحالند که قیمت نهاده هارا آنهم دوقلم ازسه قلم !!! به قیمت سال قبل تحویل می دهند!پس قیمت سایر نهاده ها چه ؟پس افزایش دستمزدهاچه؟خداراشکر که این همه مسئولین به فکر مردمند!درآستانه انتخابات قیمت شیر افزایش داده نشود بهتراست !یعنی بعد از انتخابات دیگر افزایش قیمت مجاز است ؟!اصلا بیایید تمام دارایی دامداران را چوب بزنید! چطور است ؟

    پاسخ...
  •  

    محمدرضا گفت : ۹۲/۰۳/۰۵

    سلام مجدد- ببخشید چون محدودیت حجم در ارسال نظر وجود دارد می خواستم باقی مانده مطلبم را هم عرض کنم ، داستان وعده و وعید مسئولین محترم مربوطه آدم را یاد آن عروسی می اندازد که ناخودآگاه صدایی از وی بلند شد گفتند فرزند اول پسر است !! خوشش آمد چند بار دیگر تعمدا"تکرارکرد!! گفتند دخترجان صبرکن اولی بزرگ شود بعد...! حالا خیلی آقایان به وعده های قبلی عمل فرمودند وعده جدیدمیدهند ! که انبارهای ما پراست و فلان ..وبه قیمت سال 90 نهاده می دهیم !! لطف کنید همان مطالبات قبلی را بدهید الباقی پیش کش !!

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com