قیمت خرید مرغ از مرغداران افزایش یافت

قیمت خرید مرغ از مرغداران افزایش یافت
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: با مصوبه کارگروه کنترل بازار، قیمت خرید مرغ خط 1 از مرغداران با 150 تومان افزایش به 3050 تومان رسید.
صدراله دولت از مصوبه کارگروه کنترل بازار برای خرید مرغ مازاد مرغداران خبرداد و گفت: بر اساس این مصوبه، به شرکت پشتیبانی امور دام اجازه داده شده است که مرغ مازاد تولید خط 1 را با 150 تومان افزایش به ازای هر کیلوگرم 3050 تومان خریداری کند.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: این نوع مرغ به صورت بسته‌بندی‌شده و شکم خالی است و به نسبت سایر مرغ‌های دیگر، مزایایی دارد که به این جهت، شرکت پشتیبانی امور دام اجازه دارد که این نوع مرغ را گرانتر خریداری کند.
وی تصریح کرد: تا پیش از این مرغ معمولی مازاد بر نیاز بازار داخلی تولیدکنندگان از سوی دولت به قیمت 2900 تومان به ازای هر کیلوگرم خریداری می‌شد.
همچنین حسین مدرس‌خیابانی، قائم‌‎مقام معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چندی پیش تاکید کرده بود که دولت متعهد است مرغ مازاد بر نیاز داخلی را از تولیدکنندگان به ازای هر کیلوگرم 2900 تومان خریداری کند.
 
نظرات شما
  •  

    صفائیان-مرغدار گفت : ۹۰/۰۶/۲۳

    این افزایش قیمت نیست کاهش قیمته.خوب بود هزینه بسته بندی رو هم اعلام میکردی صدرالله خان دولت

    پاسخ...
  •  

    علی پوررضائیان گفت : ۹۰/۰۶/۲۴

    مرغ را از مرغدار بخرید نه کشتار گاه چون کشتارگاه در هر صورت قیمت مرغ زنده را بر اساس عرضه وتقاضا پائین حساب میکند وسودی هم اگر باشد به جیب گشتارگاهها ودلالان ریخته میشود

    پاسخ...
  •  

    mohandes Hamidreza Hajiabbasi گفت : ۹۰/۰۶/۲۶

    shomaro be khoda ye fekri be hale in gheymate morghe zende b bokonid akhe mage mane morghdar daram dozdi mikonam ta tahamole in hame zarar vva gerani dashte basham?dige base.akhe cheghad morghdare mojavez dade shode,bishtar az masrafe keshvar toolid mishe..behtari kar narikhtane jojo hast.

    پاسخ...
  •  

    - گفت : ۹۰/۰۶/۲۶

    لطفاً قرار داد استثماری پشتیبانی را هم ذیل سخنان گهر بار قائم‌‎مقام معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کنید زیرا با این نوع قراردتدها می خواهند تولید را نابود کنند و کشوری که حرفی برای خودکفایی مرغ دارد را به کشور وارد کننده تبدیل نمایند موفق باشید .

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com