قیمت خرید شیر خام در کرمانشاه مصوب شود

قیمت خرید شیر خام در کرمانشاه مصوب شود
عبد‌المجید واحدی‌ در جلسه تنظیم بازار استان کرمانشاه پیشنهاد داد؛ برای برطرف کردن مشکلات دامداران و تولیدکنندگان شیر‌خام در زمینه بدهی‌های دامداران‌،‌ مطالبات معوقعه آنها در وقت مقرر توسط کار‌خانجات پر‌داخت شود.
وی ادامه داد: باید قیمت مصوب سازمان جهاد کشاورزی استان‌ برای خرید شیر خام به منظور حمایت از بخش تولیدات شیر وضع شود.
معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همچنین مسئولیت تعیین قیمت مصوب جدید شیر آزاد بر عهده‌ کارگروه نظارت بر زنجیره تولید و توزیع شیر استان کرمانشاه است که بر اساس مصوب سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان‌، با توجه به قیمت شیر آزاد در سایر استان‌های همجوار مشخص می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: باید واحد‌های تولید شیر خام از سوی نهاد‌های مرتبط در خصوص پایین آوردن  بار میکروبی شیر به منظور بررسی وضعیت تولید و توزیع‌ شیر در استان کرمانشاه آموزش داده شوند.
معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: استان کرمانشاه دارای پنج کشتار‌گاه و 454 واحد صنعتی با ظر‌فیت 7 میلیون و ‌یک‌هزار قطعه مرغ در هر دوره است.
بهرام‌خانی اضافه کرد: ‌همچنین 288 واحد نیمه صنعتی با ظر‌فیت یک میلیون و 400‌ هزار قطعه در هر دوره فعالیت دارند.
خانی همچنین به بیان مشکلات واحد‌های تولیدی پر داخت و گفت: عدم همکاری کشتار‌گا‌ه‌ها با اتحادیه ‌مرغداران گوشت استان، بالا بودن قیمت سوخت در واحد‌های تولیدی و ‌همچنین داشتن بدهی به بانک‌های عامل از جمله معضلات واحدهای تولیدی است.
در این جلسه به بررسی پیشنهادهای و راهکار‌های تنظیم بازار در ‌استان پرداخته شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com