قیمت جوجه یک روزه در لرستان 20 درصد کاهش یافت

قیمت جوجه یک روزه در لرستان 20 درصد کاهش یافت
رئیس سازمان بازرگانی لرستان از کاهش قیمت جوجه یک روزه در استان خبر داد و گفت: کاهش نرخ جوجه های یک روزه، تاثیری جدی در پایین آمدن قیمت گوشت مرغ را خواهد داشت.
حجت الله بیرانوند افزود: در حال حاضر قیمت هر قطعه جوجه یک روزه از هشت هزار و 500 ریال به شش هزار ریال کاهش یافته است.
وی با بیان این که در سه ماهه نخست سال جاری چهار میلیون و 257 هزار قطعه جوجه یک روزه در استان تولید شده است، اظهار داشت: با کاهش نرخ جوجه های یک روزه، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ نیز سه درصد کاهش یافته است و مردم می توانند هر کیلوگرم گوشت مرغ را با 33 هزار ریال از بازار مصرف خریداری کنند.
بیرانوند ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت جدی مردم بتوان از افزایش خودسرانه نرخ برخی کالاهای اساسی و موردنیاز مردم جلوگیری کرد تا واسطه‏ها نیز از این طریق دخالتی در افزایش نرخ کالاها نداشته باشند. 
 
نظرات شما
  •  

    دکتر حسینی ( شرکت مرغ مادر) گفت : ۹۰/۰۴/۲۱

    سایت اطلاع رسانه ITP باید رسالت خبری خود را به خوبی انجام دهد در صورتی که این سایت محترم با کاهش جزئی در قیمت جوجه یکروزه به یکباره قیمت آنرا بطور کلی در سایت کاهش داده و سبب آشفته شدن بازار میشود و همین سایت محترم در صورت افزایش قیمت جوجه یکروزه در بازار، قیمت خود را د سایت به صورت لاک پشتی افزایش میدهد.

    پاسخ...
  •  

    I.T.P گفت : ۹۰/۰۴/۲۱

    سلام به آقای حسینی ( شرکت مرغ مادر )
    معمولا در شرایطی از بازار که آشفتگی شدیدی در کاهش قیمت وجود دارد چنین ایرادهایی از سوی مخاطبین مطرح می شه و کاملا هم بدیهی هست که اشخاصی که تا چند روز پیش با قیمت مناسبی جوجه می فروختن امروز کمی دلخور باشن مخصوصا واحدهایی که حجم تولید پایینی دارند.
    اما اون چیزی که مبرهن هست و نزدیک به هشت سال است در حال انجام آن هستیم، انعکاس دقیق و صحیح قیمت های بازار هست. اگر با سرعت پایین بیاد با سرعت پایین اعلام می کنیم و اگر آرام بالا بره به سرعت بالا می بریم.
    قبول ندارید که 3 سال طول کشید که قیمت جوجه از 350 تومان به 1100 تومان رسید؟ مگر همه مادرها نمی گن که 3 سال ارزون فروختیم بزارید 1 سال خوب بفروشیم، انتظار داشتید در سال اول ما قیمت 3 سال بعد رو می زدیم؟ خب بازار و نمودار نشون می ده که 3 سال طول کشید و واحدهای مادر به مدت 3 سال زیر شدیدترین فشارهای مالی بودن. این تقصیر ما نیست.
    قبول ندارید که یکشبه و بعد از افزایش شدید قیمت دلار و بالار رفتن 100 تا 160 تومانی قیمت ذرت و نهاده ها قیمت جوجه از 1200 تومان به 550 تا 700 تومان رفت کرد و جوجه ها در جوجه کشی ها ماند؟ و مرغدارها به خاطر سردرگمی قیمت ذرت و نهاده جوجه های خود را کنسل کردن ؟
    قیمت های اعلامی قیمت بازار است. اگر بازار آشفته می باشد ما هم آشفتگی آن را نشان می دهیم.
    حال اگر آگاه کردن مرغدار و آگاه شدن آن از قیمت واقعی اسمش آشفته کردن بازار هست، این نظر قابل احترام است

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گیلانی گفت : ۹۰/۰۴/۲۲

    با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز itp از اینکه قیمتها به روز هستند کمال تشکر رو از دوستان itp دارم و خطاب به دوست عزیز اقای حسینی مرغ مادر دار عزیز که درج قیمتهای واقعی اشفتگی نیست اشفتگی این بود که جوجه 600 تومانی رو مدتها به مرغدار گوشتی 1200 تومانی فروختید
    چرا اون زمان از اشفتگی حرف به میان نمی امد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com