قیمت جدید گوشت گوساله شنبه اعلام می‌شود

قیمت جدید گوشت گوساله شنبه اعلام می‌شود
رئیس اتحادیه گوشت گوساله گفت: قیمت گوشت گوساله در یک هفته اخیر در حال افزایش بوده اما هنوز در بازار افزایش نیافته است و احتمالا قیمت واقعی آن روز شنبه تعیین می‌شود.
علی خندان‌رو جوان رئیس اتحادیه گوشت گوساله اظهار داشت: حدود یک هفته است که گوشت گوساله در حال گران شدن است اما هنوز قیمت‌ آن در بازار افزایش نیافته است.
وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته قیمت گوشت را ثابت نگه داشته‌ایم، افزود: روز گذشته موضوع افزایش قیمت گوشت گوساله را به شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کردیم و در صورتیکه روند افزایش قیمت گوشت گوساله ادامه یابد گران شدن قیمت گوشت گوساله را اعلام می‌کنیم.
رئیس اتحادیه گوشت گوساله بیان داشت: قیمت هر کیلو گوشت گوساله مخلوط 28 هزار و 500 تومان بود که به تازگی با افزایش 500 تومانی در هر کیلو به 29 هزار تومان رسیده است.
خندان‌رو جوان تصریح کرد: قیمت گوشت خالص گوساله همچنان هر کیلو 32 هزار تومان است و افزایش قیمتی در مورد آن نداشته‌‌ایم ولی با توجه به روند گران شدن گوشت گوساله به زودی قیمت این محصول افزایش می‌یابد.
وی افزود: وقتی قیمت در حال افزایش است ابتدا قیمت گوشت یک هفته در میدان بررسی می‌شود و در صورتیکه این روند ادامه یابد آنگاه اجازه افزایش قیمت به فروشندگان داده می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوساله با بیان اینکه حدود یک سال است که قیمت گوشت گوساله افزایش نیافته است، بیان داشت: قیمت قانونی گوشت گوساله با افزایش جزئی هفته آینده اعلام می‌شود.
وی دلیل افزایش قیمت گوشت گوساله را کاهش واردات آن دانست و اظهار داشت: بخشی از واردات گوشت کاهش یافته است و صادرات دلیل افزایش قیمت نیست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com