قیمت تخم مرغ متعادل شد

قیمت تخم مرغ متعادل شد
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن از واقعی شدن قیمت تخم مرغ خبر داد و گفت: با توجه به تداوم یکنواخت صادرات، قیمت تخم مرغ در روزهای اخیر متعادل شده است.
مهندس ترکاشوند در گفتگو  با خبرنگار ITPNews ، با اشاره به زیان های مرغداران تخمگذار، از پایین بودن قیمت تخم مرغ در ماه های اخیر، اظهار کرد: اتحادیه مرغدران میهن برای جلوگیری از زیان بیشتر مرغداران تخمگذار و برگرداندن قیمت تخم مرغ به نرخ متعادل آن اقداماتی همچون، حذف مرغ های پایان دوره ، اصلاح مدیریت درمزارع و کمک به توسعه صادرات را انجام داده است.
 وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 16 هزار تن صادرات تخم مرغ انجام شده است که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته روند رو به رشدی را نشان می دهد، صادرات تخم مرغ تا پایان سال گذشته بیش از 70 هزارتن بوده است که با توجه به شرایط منطقه، پیش بینی می شود که مقدار صادرات امسال افزایش یابد.
ترکاشوند با اعلام اینکه روند صادرات تخم مرغ ایران به هیچ عنوان و حتی در چند روز گذشته قطع نشده ادامه داد: با وجود اینکه تقاضا برای صدور مجوزهای صادراتی بسیار زیاد است اما برای جلوگیری از تنش در بازار داخلی و با توجه به نیاز داخل مقدار صادرات کنترل و مدیریت می شود.
 
نظرات شما
  •  

    حسن گفت : ۹۴/۰۳/۱۹

    وقتي مرغداري دربه در ضرر ميداد اين آقايون كجا بودن؟؟؟؟؟

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com