قم ظرفیت قابل توجهی در بخش صنعت دام دارد

قم ظرفیت قابل توجهی در بخش صنعت دام دارد
دکتر علیرضا گائینی در نخستین کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته که با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و فعالین لبنیات و صنایع وابسته برگزار شد، با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر صنایع دامپروری و لبنیات کشور مسیر رشد، ارتقا و بالندگی را طی کرده است، اظهار داشت: این مهم می‌تواند از طرفی بخش بهره‌وری بالاتر منابع عظیم تخصیص یافته در این صنعت باشد و از طرفی دیگر انتظار می‌رود این صنعت در سال‌های آینده بتواند سهمی شایسته در بازار بین‌المللی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر توجه اغلب بخش‌های صنعت دام به توسعه قابلیت‌ها، مهارت‌ها و بیماری‌ها معطوف شده است، تصریح کرد: استان قم دارای ظرفیت قابل توجهی در صنعت دام است.
دبیرکل کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته ادامه داد: از این رو کنگره به منظور پرداختن به مشکلات و راهکارهای این صنایع در قم برگزار شده است.
گائینی با تاکید بر اینکه کنگره ملی گاو شیری، لبنیات و صنایع وابسته فضای مطلوبی را برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: رویکرد برگزار کنندگان این سمینار علمی جلب مشارکت تمام مراکز علمی و حرفه‌ای و تعامل با انجمن‌های ملی و بین المللی مرتبط است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com