قرارداد خرید20 هزار تن مرغ منعقد شد

قرارداد خرید20 هزار تن مرغ منعقد شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد گفت: برای حمایت از مرغداران از 20 مهر ورود هرگونه مرغ به کشتارگاه‌های استان با مجوز دامپزشکی صورت خواهد گرفت.
محمدحسن جهان‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ‌با اشاره به طرح ساماندهی بازار مرغ و تخم مرغ که از مرداد شروع شده است، اظهار کرد: در صنعت مرغداری استان نکات مبهم بسیاری نظیر چرایی فلج شدن صنعت مرغداری، دلایل تعطیلی برخی واحدها و تسلط عده‌ای خاص بر بازار وجود داشت که در این راستا دولت در راستای ساماندهی بازار و کمک به تشکل‌های مرتبط به وسیله سازمان تعاون روستایی به عنوان بازوی اجرایی خود، وظیفه ساماندهی بازار مرغ و تخم مرغ را برعهده گرفت.
وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی بازار با همکاری مرغداران قرارداد خرید نزدیک 20 هزار تن از تولیدات صنعت مرغداری منعقد شده است، تصریح کرد: در این راستا متاسفانه محدودیت‌هایی در حاشیه اجرای طرح ساماندهی به وجود آمد که بخشی از آن در ارتباط با سیستم دولتی و بخش بزرگتر آن مربوط به شبکه‌ای است که در گذشته متولی این کار بوده است.
جهان‌آبادی با تاکید بر حمایت همه جانبه همه مسوولان از اجرای این طرح، تاکید کرد: در راستای حمایت از این طرح درصدد تامین نهاده‌ها و خرید مرغ مازاد و تامین جوجه و فروش محصول در راستای جلب اطمینان مرغداران هستیم.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد تصریح کرد:‌ در راستای کنترل شیطنت واسطه‌ها به تازگی براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار مواد پروتئینی استان، دیگر ورود مرغ به استان با مجوز دامپزشکی استان و شهرستان‌های تابعه صورت می‌گیرد.
جهان‌آبادی افزود:‌ با هماهنگی نیروی انتظامی از ورود هرگونه مرغ بدون مجوز دامپزشکی به استان جلوگیری خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با این ساماندهی اولویت به تولیدات استان داده شده و مرغداران برای دریافت مجوز دامپزشکی باید به دامپزشکی‌های تابعه شهرستان خود مراجعه کنند.

 
کلمات کلیدی خرید تضمينی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com