قاچاق بره ایرانی به سر سفره عرب‌ها

قاچاق بره ایرانی به سر سفره عرب‌ها
در سال جاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، 100 میلیارد تومان به بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری تخصیص یافته که تاکنون 40 میلیارد تومان آن جذب شده است و برای دوهزار نفر شغل ایجاد می‌کند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: سال گذشته 320 هزار تن محصولات دامی در استان تولید شد، این در حالی است که این میزان امسال به 350 هزار تن افزایش می‌یابد.
برزو هیبتیان با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری 2.5 درصد شیر و 3.5 درصد گوشت قرمز کشور را تولید می‌کند، افزود: این استان امسال 270 هزار تن شیر، 25 هزار تن گوشت مرغ و 30 هزار تن گوشت قرمز تولید می‌کند که نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد دارد.
وی با تأکید بر اینکه در 9 ماهه نخست سال 280 هزار تن محصولات دامی تولید کرده است، خاطرنشان کرد: دلالان بره‌های 12 تا 13 کیلوگرمی، با قیمت پایین از دامدار خریداری کرده و هر رأس آن را تا یک میلیون و 800 هزار تومان از طریق لنج به کشورهای حاشیه خلیج فارس قاچاق می‌کنند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به کشاورزی چهارمحال و بختیاری استان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون 40 میلیارد تومان از این 100 میلیارد تومان جذب شده است و با جذب این 100 میلیارد تومان، برای دوهزار نفر شغل ایجاد می‌شود.
هیبتیان با بیان اینکه اولویت تسهیلات به طرح‌های نیمه‌فعال و غیرفعال است، تصریح کرد: متقاضیانی که بدهی معوقه بانکی نداشته باشند و طرح آنها مجوز قانونی داشته باشد، تسهیلات با نرخ سود 13 درصد و بازپرداخت هفت ساله به آنها داده می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com