فعالیت گسترده دولت در ارایه طرح کشاورزی به مجلس

فعالیت گسترده دولت در ارایه طرح کشاورزی به مجلس

معاون مجلس و امور بین الملل و توسعه همکاری وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد دولت طی 2 سال گذشته 219 طرح و 184 لایحه کشاورزی به مجلس ارایه کرد که نسبت به دولت قبل 47 درصد رشد داشته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیمان فلسفی معاون مجلس و امور بین الملل و توسعه همکاری وزیر جهاد کشاورزی گفت: از اول اردیبهشت ماه سال 84 تا بیست و هشتم اسفند سال گذشته 271 مورد ملاقات بین نمایندگان مجلس و وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته است که این تعداد طی مدت مشابه یعنی از اول شهریور سال 80 تا 28 اسفند سال 82 فقط 63 مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت وزیر جهاد کشاورزی 10 ملاقات با نمایندگان استانی داشته است، تصریح کرد: امسال پس از شروع کار مجلس هشتم هر روز چند معاون وزیر جهاد کشاورزی در اتاق دولت مجلس حضور خواهند داشت.
معاون مجلس و امور بین الملل و توسعه همکاری وزیر جهاد کشاورزی با تکذیب خبر استیضاح وزیر کشاورزی ادامه داد: معاون مجلس وزارت جهاد کشاورزی برای شفاف سازی ‌حضوری مستمر در مجلس دارد.
وی با اشاره به حضور 22 ساله ایران در آفریقا گفت: امسال 7 دفتر وزارت جهاد کشاورزی در کشورهای گامبیا،‌ سودان و ‌کومور راه اندازی می شود. هم اکنون کشورهای آمریکایی و اروپایی و حتی هند سرمایه گذاری در آفریقا را شروع کرده اند. به همین علت اگر ایران این کار را شروع نکند، متضرر می شود.
فلسفی حجم صادرات ایران و آفریقا را پایین دانست و خاطر نشان کرد: حضور در کشورهای آفریقایی فرصت مناسبی برای بخش خصوصی کشور است.

 
کلمات کلیدی مجلس
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com