فعال بودن اکیپ‌های نظارت بر توزیع محصولات خام دامی در نوروز

فعال بودن اکیپ‌های نظارت بر توزیع محصولات خام دامی در نوروز

مدیرکل اداره دامپزشکی استان یزد گفت: تمام شبکه‌ها و اکیپ‌های نظارت و کلینیک‌های دامی در ایام عید نیز تمام وقت در خدمت مردم هستند و در استان و شهرستان‌ها به انجام وظیفه می‌پردازند.
علی‌اکبر حدادزاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در ایام عید نوروز در 11 شهرستان اکیپ‌های سیار دام پزشکی موظف به انجام وظیفه هستند و 5 اکیپ نیز در مرکز استان در ایام عید نوروز صبح و بعدازظهر انجام وظیفه می‌کنند.
وی گفت: نظارت بر کشتارگاه‌ها و توزیع مواد خام دامی و گوشت دام و طیور و مواد پروتئینی در طول ایام عید در استان و تمام شهرستان‌ها ادامه دارد و همشهریان می‌توانند شکایات خود در هر مورد را گزارش داده تا به آنها رسیدگی شود.
حدادزاده با اظهار به این که رفاه حال مردم از وظایف اداره کل دامپزشکی است گفت: کلینیک‌ها و داروخانه‌های دامی نیز در ایام عید جوابگوی مراجعین خواهند بود.
وی در ادامه در خصوص تهیه محصولات دامی توصیه کرد:‌ مردم محصولات خام دامی و پروتئینی را در مراکز معتبر و با مهر تایید دامپزشکی تهیه کنند و همچنین داشتن تاریخ و نشان معتبر در این محصولات نیر دارای اهمیت است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف همشهریان می‌توانند با شماره‌های 6290860 یا 6237411 تماس حاصل نمایند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com