فشاربرای لغو سود L/C بانکها در بخش مرغداری

فشاربرای لغو سود L/C بانکها در بخش مرغداری

I.T.P – خارجی:انجمن مرغداری پاکستان، فشاری را بر روی دولت پاکستان جهت معاف نمودن بخش مرغداری این کشور از سود 35 درصدی وضع شده بر روی L/C وارد کننده های مواد اولیه صنعت مرغداری، آغاز کرده است.
بنابر این گزارش، عبدالبسیط رئیس انجمن مرغداری پاکستان در 4 سپتامبر نامه ای را به دولت و بانک مرکزی پاکستان نوشته است و در آن خواستار آن شده است که سود تجاری وضع شده بر روی L/C بانک ها را، برای وارد کنندگان مواد اولیه خوراک مرغ و وارد کنندگان تجهیزات و دستگاهها کارخانه های تولید دان مرغ لغو نماید. این درخواست هر نوع محصولی را که به نوعی به تولیدخوراک مرغ مرتبط باشد را نیز شامل می شود.
این نامه باعث ایجاد جلسه ای فوری در 5 سپتامبر گردید.پس از پایان این جلسه گفتگو میان انجمن و بانک مرکزی پاکستان، جمیل احمد رئیس هیأت مدیره بانک مرکزی پاکستان اظهار نمود:در ملاقاتی که با انجمن مرغداران داشته است متقاعد گردیده که بایستی سود وضع شده بر روی L/C های مواد اولیه دان مرغ و سایر اقلامی که به شکلی در تولید دان مرغ موثر می باشند، به صفر برسد تا این بخش مهم صنعت مرغداری بتواند به حیات خود ادامه دهد و ورشکسته نشود. او از تصویب تبصره ای حمایتی در مورد وارد کنندگان مواد اولیه دان مرغ در آینده ای نزدیک خبر داد.
آقای بسیط پس ازپایان جلسه گفت:در این ملاقات برای حمایت از تولید کنندگان داخلی از L/C هایی که وارد کنندگان مرغ و تخم مرغ اقدام به گشایش می نمایند، 100 درصد سود گرفته شود. تصویب این دو تبصره باعث ادامه حیات صنعت مرغداری پاکستان می شود که هم اکنون میلیون ها نفر از طریق آن امرار معاش می نمایند.
 

 
کلمات کلیدی خارجی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com