فرانسوی ها در مجتمع گوشت زیاران قزوین سرمایه گذاری می کنند

فرانسوی ها در مجتمع گوشت زیاران قزوین سرمایه گذاری می کنند
هیئت فرانسوی در دیدار با استاندار قزوین برای سرمایه گذاری در راه اندازی مجتمع گوشت زیاران قزوین اعلام آمادگی کرد.
فریدون همتی در دیدار هیئت سرمایه گذارفرانسوی که به همراه مدیران مجتمع گوشت زیاران در محل استانداری برگزار شد بیان کرد: قزوین استانی با نزدیک به ۱۰ هزار سال قدمت تاریخی است وبیش از ۵۰ سال پایتخت کشور در دوران صفویه بوده است و درحال حاضر نیز ازقطب های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در کشور محسوب می شود.
وی افزود: نزدیکی به تهران، موقعیت ارتباطی و مواصلاتی، آب و هوای مناسب و وجود زیرساخت های لازم در استان قزوین باعث شده این منطقه برای هیئت های خارجی از جاذبه بالایی برای سرمایه گذاری و فعالیت تجاری و اقتصادی برخوردار باشد.
استانداربا اعلام آمادگی برای هرگونه حمایت و همکاری در راستای تحقق سرمایه گذاری هیئت فرانسوی درمجتمع گوشت زیاران گفت: تجربه همکاری و سرمایه گذاری مشترک در این حوزه  می تواند در آینده در بخش های دیگر نیز توسعه یابد.
همتی بیان کرد:باتوجه به فراهم شدن فضای مناسب برای تعامل و همکاری های مشترک و سرمایه گذاری خارجی در دوران پسابرجام امیدواریم بتوانیم زمینه حضور موثر محصولات ایرانی در بازارهای خارجی را فراهم کنیم.
وی گفت: مجتمع گوشت زیاران از ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه بالایی در زمینه های مختلف برخوردار است و باید بتوانیم این ظرفیت ها را فعال کرده و با راه اندازی صنایع تبدیلی چرخه تولید در این مجموعه را تکمیل کنیم.
مدیر اجرایی مجتمع گوشت زیاران سیمرغ استان قزوین نیز با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مجتمع اظهار داشت: در حال حاضر این مجتمع ۷ درصد از تخم مرغ کل کشور را تامین می کند و علاوه بر آن سالانه ۳۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه تولید و به بازار عرضه می کند.
وی افزود: این مجتمع با ۱۲۰۰ هکتار زمین برای ۱۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است و براساس برنامه ریزی انجام شده سالانه ۴۰۰ هزار راس دام سبک و۹۰ هزار راس دام سنگین در این مجتمع پرواربندی و کشتار می شود.
غفاری تصریح کرد: با همکاری و مشارکت سرمایه گذاران فرانسوی درصددیم با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا بتوانیم ظرفیت های این مجتمع را به مرحله بهره برداری حداکثری برسانیم.
نماینده هیئت فرانسوی هم در این دیدار گفت: در این سرمایه گذاری بهترین نژادهای گاو و گوسفند را وارد ایران خواهیم کرد تا بتوانیم گوشت سالم و مرغوبی را روانه بازار کرده و به دست مصرف کننده برسانیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com