فراخوان وزارت امورخارجه به سفرای خود برای حضور و بازدید از نمایشگاه VIV ایران-کیش

فراخوان وزارت امورخارجه به سفرای خود برای حضور و بازدید از نمایشگاه VIV ایران-کیش
هرچقدر به زمان برگزاری دومین دوره نمایشگاه VIV ایران-کیش نزدیک می شویم، نگاه مسئولین و متولیان از رده های میانی تا وزارت خانه ها، تشکل و اصناف و ... نسبت به این رویداد پر رنگ و پر رنگ تر می شود و این تشدید توجهات علی رغم موقعیت منطقه ای کیش، پایه های ارتباطات بین المللی و نمایش قدرت یک صنعت به بازارها منطقه می باشد.
از جمله نگاه های مثبتی که در این چند روز اثرات خود را در نمایشگاه VIV بارز کرده است، نگاه صد در صد و حمایت همه جانبه و مستقیم وزارت امور خارجه به این نمایشگاه به دو علت مباحث کشاورزی و غیر نفتی آن و دوم به علت نشان دادن توسعه و تحولات اقتصادی و ایجاد بسترهای تجاری در منطقه می باشد.
وزارت خارجه ایران طی نامه به سفرای خود در نقاط استراتژیک جهان و کلیه کشورهای همسایه، از آنها خواست تا با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ایجاد ارتباطات های بین المللی، تمام تلاش خود را از طریق اداره کل  تشریفات انجام داده تا شرایط حضور خود و هیئت اعزامی را در این نمایشگاه فراهم نمایند.
فراموش نکنیم که همانگونه که در زمان برگزاری نمایشگاه های بین المللی VIV اروپا، VIV ترکیه و ... نگاه صنعت مرغداری جهان به رویدادهای این نمایشگاه می باشد، هم اکنون کانون نگاه های شرکت ها و فعالین صنعت مرغداری و دامپروری ایران و جهان به رویدادها و دستاوردهای این نمایشگاه است. این توجهات چه از ایران و چه از سایر کشورهای جهان، مسئولیت و تعهدات شرکت برگزار کننده را دوچندان می نماید چرا که نمایشگاه هایی که نام بین الملل را یدک می کشن و از این عنوان برای زیبایی پوسترهای خود استفاده می کنند و حتی کوچکترین حرکت بین المللی هم در آن دیده نمی شود، بسیار بسیار در ایران برگزار می گردد حتی کار به جایی می رسد که در سالن هایی که اصلا برای سطوح قدرتمند تجاری ساخته نشده و در بدترین موقعیت ترافیکی تهران می باشد، اقدام به برگزاری نمایشگاه با عناوین سنگین بین المللی می نمایند که صد البته متقاضیان خود را با ارائه هر شرایطی و ایجاد هر بستری و توصل به هر قیمتی و یا هر ارتباطی و گاها با هر حمایت رانتی از بعضی از ارگان ها، برگزار می نمایند.
فراموش نکنید که VIV بعد از 11 سال این اجازه را به ایران داد تا در عرصه تقویم های مطرح بین المللی حضور پیدا کند. VIV ای که از بسیاری از مجریان نامدار ایران، تقاضا و درخواست های فراوانی را به هر شکل و شمایلی دریافت نموده بود.
حضور چشمگیر مشارکت کنندگان، حضور بی نظیر بازدید کنندگان، حضور مهمان های علمی و تاثیر گذار، حضور هیئت های بازرگانی و سفرای ایران در سایر کشورها، ایجاد فضاهای مذاکراتی و ... همه و همه ، مسئولیت ها و تعهداتی هست که مجری این نمایشگاه باید با آنها روبرو شود تا نتایج این نمایشگاه، صرفا جنبه مالی پیدا نکرده و رنگ پیروزی و موفقیت را بر پوست این نمایشگاه در این دوره و دوره های بعد بکشد.
 
کلمات کلیدی viv viv iran viv ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com