فرآوری مرغ در مجهزترین کارخانه خاورمیانه

فرآوری مرغ در مجهزترین کارخانه خاورمیانه
آی.تی.پی:شرکت زربال پروتئین کاسیین با کمک بانک کشاورزی به زودی به عنوان مجهزترین کارخانه در زمینه فرآوری گوشت مرغ  فعالیت خود را برای تولید آغاز می کند.
تولیدات این شرکت به صورت «further processing» بوده و در آن بیش از یک صد نوع غذای فرآوری شده از جمله انواع ناگت مرغ، مرغ برگر، فینگر مرغ، کوردن بلو تولید خواهد شد.  محصولات این کارخانه با تنوع بیش از 100 نوع غذا که شامل گوشت مرغ می باشد تهیه می شود و نکته جالب آن است که این تنوع با تفاوت در طعم و شکل های مختلف، همراه با دلپسندی در ذائقه های مختلف ایرانی مانند به کار بردن سیر در بعضی از تولیدات مخصوص مردمان شمالی و یا به کار بردن فلفل در بعضی تولیدات مخصوص مردمان جنوب کشور میزان تولیدات را به بیش از 1000 نوع تنوع تولیدی نزدیک می کند . مسئولین شرکت فوق مدعی می باشند که این حرکت تولیدی می تواند با همکاری دولت و بانک ها، باعث تحول صادرات در صنعت فرآورده های مرغی ایران گردد.
ماشین آلات و تجهیزات کارخانه با رقمی معادل 5/2 میلیون دلار از کشور آلمان خریداری گردیده و به گفته مسئولین شرکت، مجهزترین کارخانه در خاورمیانه و بزگرترین کارخانه فرآوری استان تهران می باشد.
در حال حاضر بیش از 100 نفر در این کارخانه در حال فعالیت می باشند. 
 
کلمات کلیدی خاورمیانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com